recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke finde tv 2 på samsung tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke finde tv 2 på samsung tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mojito Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mojito Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke finde tv 2 på samsung tv
    Sendt: 12-Januar-2012 kl. 13:13
Hej!

Mit problem er som følge: Efter det nye digitale antenne net er kommet op at køre, kan jeg ikke finde tv 2 hd. Men kan finde alle de andre kanaler både digitale og analoge.
Den skriver bare tjenesten ikke tilgængelig. Og jeg kan godt få oversigten over hvad der kommer på tv2 frem på mit tv.Bare ikke se kanalen. Men jeg ved fra min udbyder at jeg skal have tv2 i vores pakke.
Og problemet får jeg fra begge mine samsung tv, som har MPEG4 understøttelse.
Til top
mojito Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mojito Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 19:30
Update!

Prøvede lige for lidt siden at søge kanaler igen, og det hjalp åbentbart. Men tv 2 køre dog kun 500 et eller andet, og ikke 720!?. Ved at hos min mor står der tv2 hd i venstre øverste hjørne, gør der ikke hos mig. Mystisk
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 19:34
Det vil måske hjælpe, hvis du fortalte, hvem der er din kabel-TV leverandør.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
mojito Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mojito Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 20:02

Det er kanal digital

Til top
xcalibur Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2009
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcalibur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 08:16
Jeg ved ikke om det er det samme, men ved specifikt at Samsung DVB-C og TV2 HD har problemer ved Stofa:  http://www.stofa.dk/kundeservice/drift.php?dsid=4577&plantid=797
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu