|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() Sendt: 06-Juni-2008 kl. 16:45 |
ja nolge der kan hjælpe eller en guide for et fjols som mig det der fulte med er meget mangel fuld syns jeg har insteleret Myihome og den kan også godt fine nogle filer dog ikke iso
![]() ![]() Redigeret af tobiasl - 06-Juni-2008 kl. 16:46 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Det lyder som en myiHome konfigurationsproblem. Du skal formentlig angive hvilke mapper der skal "deles".
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
1# ok tak nu kan den godt se det men den kan ikke se iso hvad gør jeg før den kan se det evt med et andet program de liger på min computer HDD
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
ISO kan du kun se med SMB eller NFS shares. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
ok jepser hvordan gør jeg så det har ikke HDD sat til den men det liger på en HDD på min computer hvad gør jeg så har kiget i den meget mangle fule manual men kan ikke hitte ud af det
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Først skal du finde ud af om du vil bruge SMB eller NFS.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
NFS har hørt det er best til iso har læst lidt om det men kan bare ikke få det til at køre men SMB er også fint vis det virker 100% jeg har delt min mappe med iso.erne men den kan ikke se dem
Redigeret af tobiasl - 06-Juni-2008 kl. 19:37 |
|
![]() |
|
![]() |
Guide til Hanewin (shareware) her.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
tak jesper nu har jeg prøvet det program Hanewin NFS men virker bare ikke radig for mig har fuldt guiden har haft en ven over fpr at få nolge andre øjne på kan jo være jeg misforsåtr noget men han kune hiller ikke har vista kune måske være der for er der andet man kan gøre
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg synes at livet er for kort til Vista, så det bruger jeg ikke.
Installation på WinXP er dog heller ikke helt problemfrit (jeg husker en lørdag aften som forsvandt), idet Windows generelt gør hvad det kan for at genere NFS trafik. På WinXP skal man enten disable ICF firewallen eller tilføje nfsd.exe og pmapd.exe. Du kan starte med at disable firewall'en, og hvis det ikke hjælper, er der et andet problem, hvor du må have nogle Vista-kyndige til at hjælpe dig. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
ok tro det er vista der er problemet flot MS
![]() ![]() ![]() Redigeret af tobiasl - 08-Juni-2008 kl. 14:08 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er meget nemt at sætte en NFS server op på Linux... Væsentligt nemmere end på Windoze.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |