|
Kan ikke forbinde til internet via PC |
Besvar |
Forfatter | |
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Juni-2014 kl. 17:42 |
Hejsa
Jeg har købt en Lenovo A10 tablet. Jeg vil gerne kunne connecte til internet via USB og PC. Men det gider den bare ikke. Har sat deling til på netværksforbindelsen på PC, og når jeg kobler Tablet til, så dukker der godt nok et Nyt "lan-kort " frem der hedder LAN-Forbindelse 3, Remote NDIS based Internet Sharing Device. Når jeg åbner Netværk og delingscenter, så skriver den, at det nye netværk ikke er identificeret, og at det er et offentligt netværk. Jeg køre win 7 64 bit. Er der nogen, der har nogen idé om hvad der kan være galt ? Den er koblet til USB 2 på PC
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld jeg spørger, men hvorfor vil du gøre det den vej? Kør en trådløs router, så er du på alle steder i dit hus/lejlighed, frem for via USB kablet og en tændt PC. Klaus |
|
Brianigenigen
Funktioner
Tak(0)
|
KlausDM ... Det har jeg derhjemme, det er så jeg kan bruge min tablet på job engang imellem :) og her må vi IKKE have trådløse routers
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så du har trådet netværk til din PC og forsøger at koble til det gennem USB på din PC?
Klaus |
|
Brianigenigen
Funktioner
Tak(0)
|
KlausDM ja det er correct :)
Når jeg prøver at lave det samme med min HTC ONE, så fungere det perfekt Redigeret af Brianigenigen - 30-Juni-2014 kl. 17:57 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |