|
Kan ikke forstå lagerforbrug på iPhone 6s |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2016 kl. 23:32 |
Min mobil har 64gb plads. Og nu bare 10 gb tilgængelig. På iTunes kan jeg se, at hele 37gb optages af kategorien 'dokumenter og data' og 7gb af fotos og apps (jeg har ingen videoer). Vildt. Hvad er de 37gb?!
Når jeg tjekker lagerforbruget på selve mobilen (indstillinger -> generelt -> lagring -> lagringsplads) og lægger samtlige punkter sammen (fotos, videoer, beskeder, mails, apps) giver det kun 10,5gb forbrugt. Hvis jeg trækker 10,5gb fra de 44gb opgjort på iTunes (dokumenter/data + fotos/apps), er der stadig 33,5gb, som jeg ikke aner, hvad er (ud over iOS selv, men det fylder vel for pokker ikke 33,5gb?!). Nogen med et bud på, hvordan jeg får frigjort noget af al den plads, som jeg ikke aner hvad går til?! På forhånd tak. /kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du whatsapp?
Klaus |
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Jeg havde også lager problemer på min iPhone 5, her for ikke så lang tid siden.
Jeg måtte lave en sikkerhedskopi af telefonen og så nulstille den og genindlæse Apps igen. Så fik jeg fri gjort knap 7gb ud af de 16gb min telefon har. |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Har en iPad 2 der hjemme med samme fejl. Der er forsvundet ca. 8Gb ud af de 16Gb.
Eneste løsning jeg har kunne finde, er at gendanne den til fabriksindstilling
![]() ![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Har 7 videoer, 694 fotos, 28 apps, kapacitet 11,7 GB, tilgængelig 7,5 GB. Så masser af plads endnu på min 16 GB iP 6S
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Det hjalp, tak. Før havde jeg 10gb ledig plads, nu har jeg 47gb! Sgu tankevækkende at en nulstilling kan fremtrylle 37gb 'et eller andet sted fra'! /kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |