recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke holde forbindelsen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke holde forbindelsen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nikstar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke holde forbindelsen
    Sendt: 18-Oktober-2020 kl. 19:29
Hjælp! Projekteren veksler konstant ml. ‘searching’ og ‘source found’. Der står kun source found i 1/2 sekund før den searcher igen. Jeg har virkelig tjekket med kablestikkene, for løs forbindelse, men der ændres intet når jeg trykker dem mere ind. Ville ærgre mig at skulle købe nyt kabel. 
Nogen bud?

Hilsen Nikolaj
Til top
nikstar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2020 kl. 18:40
Det er et HDMI kabel fra Marantz AVR med Chromecast til 4k projektor. Chromecasten sidder i 'CD'porten idet den er tættest på ARC udgang hvorfra HDMI kablet sidder. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu