|
Kan ikke installere Windows 7 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bestemt et forsøg værd at indtaste product key. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Det er home premium.
Bor i Århus. |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Du kan hente de fleste windows versioner direkte fra Microsoft som ISO fil. Du henter bare den version der står på klistermærket i bunden, installerer og indtaster licensnøglen. Let og legalt.
Mvh BS
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Hvilket sker på http://www.microsoft.com/en-us/software-recovery som claus også skriver (jeg syntes bare han skriver det er HP.)
Mvh BS
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Det er prøvet får en melding om at versionen er en recovery der fulgte med pc og at jeg skal kontakte producenten.
Det havde ellers været nemt!! |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() Men hvordan er det med Windows 10, er der gratis upgrade fra Win7 ?? Problem kan måske være at det skal være fra kørende legal version. EDIT: Hvis I har mod på at prøve Win 10 Pre-view version: Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 10-Maj-2015 kl. 10:58 |
|
![]() |
|
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Tag og hent en version som matcher den på key , er som regel en Home Edition .
Så længe den er DK , så funker det. Gør jeg , når jeg vil slippe for alt det crap som følger med en pc som er præinstalleret. Stein |
|
![]() |
|
Hvor henter jeg en der passer på key?
Bagpå pc ved nøgle nr står der windows home pre!!
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Har du prøvet dette link? Hent din Windows her Klaus |
|
![]() |
|
Dammeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Hvis Microsoft download ikke virker, så kan du gøre følgende:
1. Download http://www.microsoft.com/da-dk/download/windows-usb-dvd-download-tool 2. Isæt dit eget Windows 7 medie i dvd-drevet og start efterfølgende Microsoft Tool op og følg vejledningen på skærmen for at oprette et kopi af Windows 7 på USB nøglen. 3. Når du har fået oprettet USB-nøglen, søg da efter filen ei.cfg på USB og slet filen. 4. Isæt USB nøglen i din søns pc og boot op på den. Hvis alt går vel, vil du nu kunne vælge mellem Win 7 Starter, Home basic, Home premium & pro. Vælg Home Premium. Du skal dog være opmærksom på at du bliver nødt til at slette hele harddisken, hvis din søns nuværende Windows 7 er 64-bit og din dvd kun indeholder 32-bit versionerne....hvilket i øvrigt måske vil være en god idé ud fra, hvad du har bekrevet. Redigeret af Dammeren - 10-Maj-2015 kl. 18:20 |
|
![]() |
|
Det går så galt når jeg skal vælge isofil som den skriver når jeg skal hente windows det kan jeg ikke lige få til og virke. Kan det være fordi at den windows jeg har er lidt illegal:)
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Sidder der ikke et klistermærke under knægtens computer?
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |