|
Kan ikke installere Windows 7 |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en Hp pavilion dv6 .
Mht at den ikke kunne installere windows pga validtet så var jeg inde i opsætning inde hvor man kan se de forskellige partitioner. Der satte jeg nogle flueben ud for allow!! det var sådan lidt et forsøg og sørme om den ikke godt ville installere bagefter. Det med de 30 dage det står der godt nok også et sted men har installeret den på en del pcer og der har aldrig været et problem med det. Det er en illegal version jeg fik for en del år siden. Jeg kunne selvføleglig bare køre videre med den. Men kunne jo godt tænke mig at det var en version der kunne valideres så den kunne opgraderes til windows 10 på et tidspunkt.
Redigeret af jan203 - 12-Maj-2015 kl. 16:22 |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Dammeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Hvis vi holder os til din HP Pavilion DV6...Her har du en lovlig Windows 7 Home Premium product key, som gør at du har mulighed for at opgradere til Windows 10. Det kræver dog følgende: 1. Du får fat på et originalt Windows 7 x64 medie. Det er ligegyldigt om det er Windows 7 Home Premium, Windows 7 Professional m.m, da alle versioner findes på mediet (minus Enterprise udgaven). Dvs. at hvis du får fat på en Windows 7 Pro udgave, skal du følge min vejledning omkring sletningen af ei.cfg filen for at få menuen frem, hvor du kan vælge mellem diverse Windows 7 udgaver, herunder Windows 7 Home Premium. 2. Vælger du denne løsning skal du slette alle eksisterende partitioner, hvilket kan gøres under installationen. Det siger næsten sig selv at det naturligvis er vigtigt at du tager en backup af de data, som du ønsker at gemme inden du slette harddisken! 3. Download 'HP Support Assistant' fra HP's hjemmeside og installér de manglende drivere. Alternativet er som nævnt af andre at du kontakter HP og beder dem om at sende dig Recovery DVD'erne - hvilket jeg mener at kunne huske koster 300-400 kr. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Her er en iso fil med alle versioner af Windows 7 på dansk. Der skal bruges serienummer før den virker. Redigeret af Brixen - 12-Maj-2015 kl. 21:32 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Det forstår jeg godt, at du gerne vil. Men så skal du have den version som passer til din nøgle. Der er ikke andre muligheder. Versionen kan enten hentes hos Microsof. Og hvis det ikke virker, så må du ty til HP. |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Sidste nyt!!
Kørte det program der hedder anytime opgrade der skulle indtaste nøgletal og taster så mine ind og den opgradere uden problemer fra home basic til premium og har efterfølgende aktiveret premium udgave med nøgletallene og ser ud til at det virker. Men hvordan kan jeg tjekke om den er valid nu? Redigeret af jan203 - 16-Maj-2015 kl. 20:19 |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Du mener formentlig aktiveret og ikke arkiveret. Gå ind i kontrolpanel og skriv aktivering i søgefeltet i øverste højre hjørne. Herefter kommer der et billede hvor der står "Aktiver Windows". Klik på denne tekst, og hvis du er heldig kommer der nu til at stå at Windows er aktiveret. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jeps aktiveret.
Og der står at windows er aktiveret så må den jo være valideret nu.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |