recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kan ikke lægge kanaler ind manuelt ( Sony tv)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kan ikke lægge kanaler ind manuelt ( Sony tv)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kan ikke lægge kanaler ind manuelt ( Sony tv)
    Sendt: 10-Januar-2014 kl. 16:46
hvad kan det skyldes jeg ikke kan lægge kanaler ind manuelt digitalt (kabel) mere på et sony lcd tv 
antenne signalet er fra yousee 

jeg har kunne lægge kanaler ind manuelt men nu siger tv ,når der klikkes på funktionen at den ikke er aviable (tilgængelig)

tv´t er forsøgt factory reset uden held 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 16:51

Der er en del TVer hvor det ikke er muligt når det er Kabel TV (Digitalt). Det kan man f.eks heller ikke på Samsung.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 17:36
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

hvad kan det skyldes jeg ikke kan lægge kanaler ind manuelt digitalt (kabel) mere på et sony lcd tv 
antenne signalet er fra yousee 

jeg har kunne lægge kanaler ind manuelt men nu siger tv ,når der klikkes på funktionen at den ikke er aviable (tilgængelig)

tv´t er forsøgt factory reset uden held 

Hvordan kan en 'Factory reset' mislykkes?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 18:22
vedr factory reset skal det forståes at efter dette er det samme resultat med at kanaler ikke kan ligges ind manuelt .

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu