|
Kan ikke logge på Play Butik (Android) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 16:43 |
Jeg hader min telefon... eller er det Android?
Kan ikke logge på Play Butik, fordi jeg ikke kan huske adgangskoden Så skulle jeg nulstille adgangskoden... og hvad så nu? Kan stadig ikke logge på Hvor/hvordan indstiller jeg en ny adgangskode? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du ikke opgivet en mailadresse til gendannelse af koden, dengang du oprettede dit google login?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6315 |
Jo, men så sker der ikke mere
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Tak for det, jeg forsøgte at gøre det på mobilen
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |