|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LeRoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() Sendt: 30-Juli-2008 kl. 14:36 |
(igen) efter jeg kom hjem fra ferie kan jeg nu ikke optage, den kommer frem med "Henter programguide" når den så er færdig og jeg prøver igen kommer denne fejl: "Programfejl - En kritisk Windows Media Center proces mislykkedes. genstart og prøv igen" Hvad er det for nogle procceser der skal køre??
Igen Vista MCE SP1 |
|
![]() |
|
LeRoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
vil tilføje, jeg kan godt se tv, se hvad jeg har optaget og den optager det som er planlagt?!? |
|
![]() |
|
Niels Chr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
kan det tænkes at en firewall forhindre hentning af data fra nettet - prøv midlertidigt at slå din firewall fra, eller alternativt se i eventloggen efter mulige fejlårsager.
|
|
![]() |
|
![]() |
den kunne godt hente programguiden ned, men efter jeg satte guiden op igen virket det.
Tak for indsatsen |
|
![]() |
|
Neurobrain ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Meget mærkeligt - Jeg er netop kommet hjemfra ferie og har det samme problem.Har ingen Firewall og det hjælpe ikke at sætte guiden op igen...
Anyone?? |
|
![]() |
|
Neurobrain ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Damm - Jeg er i "bad standing" hos konen Ser ud som om, jeg ikke kan hente seneste programoversigt...
Er der nogen der har en løsning?
Vista - og den er på nettet :) |
|
![]() |
|
-Mabz- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Hey Neurobrain, Jeg har samme problem, setuppet har virket upåklageligt siden februar i år, men fra den ene dag til den anden får jeg nævnte fejl og ingen af mine optagelser bliver optaget. Fik du det løst uden at re-installere elller .. ? Er der evnt andre der oplevet samme fejl OG har en løsning ? Konen er rødglødende..... :) Mvh Mads Redigeret af -Mabz- - 20-September-2008 kl. 13:04 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg løste det ved at slette alt hvad der lå EPG folderen......
Tjekker lige op senere hvad jeg helt præcist slettede :) |
|
![]() |
|
-Mabz- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Det ville være super hvis du kan se hvad det var du slettede ! Tak for feedback |
|
![]() |
|
mikkelp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2004 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Har nogen af jer med denne fejl også svært ved at slette optagede programmer? http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46895 Neurobrain: Vend meget gerne tilbage med hvad du har slettet ;) |
|
![]() |
|
mikkelp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2004 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Så fik jeg min computer tilbage fra de døde! Tak til "Neurobrain" for PM. Jeg tillader mig at sætte dit råd herind. Det fjernede advarslen om en kritisk programfejl, det ryddede op i de filer der ikke kunne slettes og jeg kan nu optage igen. Jeg var dog nødt til at lave en ny skanning af kanaler og udføre den efterfølgende EPG-opsætning. Men er du XML-haj kan man vel undgå dette trin. Neurobrain: "Jeg slettede alt under c:\programdata\microsoft\ehome\epg..
Tog en backup og slettede lortet.....prøvede igen at hente guide og det virkede...
Du kan kopiere det ind du vil have tilbage.....tjek selv xml filer i epg kataloget...
Dette var under vista..."
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |