recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke se HBO på Apple TV2(3. generation)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke se HBO på Apple TV2(3. generation)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hugo1677 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Februar-2013
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hugo1677 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke se HBO på Apple TV2(3. generation)
    Sendt: 05-Februar-2017 kl. 16:00
Hej

Jeg vil gerne se HBO på mit apple tv2 (3 generation)

Jeg har:
  • Apple TV-softwareopdatering 7.2.2

• Har checket at den ikke er gemt under favoritter
  • Har fundet følgende link: https://support.apple.com/da-dk/HT202157
Så ændre jeg det hele til USA version så kommer HBO apps frem?
Kan man ikke se HBO på Apple TV2?
Hvad har jeg misset?

Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2017 kl. 17:21
HBO kan fås på Apple tv 4 her i dk, men ved ikke hvis man laver noget fusk om det så kan lade sig gøre.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hugo1677 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2017 kl. 18:26
Siger du dermed at man ikke kan det som standard?
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2017 kl. 21:13
Jeg er ret sikker på, at du får den forkerte HBO-app (den amerikanske HBO Go), men du skal bruge den skandinaviske, hvis det er HBO Nordic du vil se. Det fungerer så vidt jeg ved kun på ATV4 med at få en HBO-app, der virker herhjemme.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maggerholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2017 kl. 22:26
Hvis det skal gå over ATV, som ikke er et ATV4 (ATV2, 3. generation er jeg ikke sikker på, hvad du mener med, men det er vel et ATV 2 eller ATV3?), så er jeg ret sikker på eneste mulighed er via AirPlay.
Dvs HBO Nordic app på iPhone/iPad/Mac, og så den vej.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2017 kl. 03:39
Der er helt sikkert kun HBO Nordic app på Apple TV 4. HBO Go vil, som nævnt, ikke virke.

Skal man have HBO Nordic via Apple TV 2 eller 3 skal man bruge en telefon eller iPad der kan luftspille igennem Apple TV'et.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hugo1677 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2017 kl. 21:32
hej alle

Mange tak for hjælpen. Jeg er bare overrasket at når den findes i en USA version hvorfor kan den ikke findes i en Nordic version... Men sådan er det bare!

Tak for hjælpen

/Henrik
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maggerholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2017 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af hugo1677 hugo1677 skrev:

hej alle

Mange tak for hjælpen. Jeg er bare overrasket at når den findes i en USA version hvorfor kan den ikke findes i en Nordic version... Men sådan er det bare!

Tak for hjælpen

/Henrik

ATV4 er jo den eneste "åbne" version med en egentlig AppStore.
I de tidligere versioner, var der et begrænset udvalgt.
Jeg tænker man købte sig til en plads.
Og da HBO Go og HBO Nordic næppe deler pengekasse, og så meget andet, så vil du ikke se hverken HBO Nordic, TV2 Play eller lignende, som ikke er stort og amerikansk.

That's the beauty of the ATV4 AppStore.
Set i bakspejlet er ATV2 og ATV3 ret låste.

Mvh Michael

Redigeret af Maggerholm - 06-Februar-2017 kl. 21:51
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2017 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af hugo1677 hugo1677 skrev:

hej alle

Tak for hjælpen

/Henrik

Det er to forskellige selskaber i USA og Norden, hvorfor den tekniske platform heller ikke er sammenkørt.

Derfor skal man som dansker bruge HBO Nordic app'en.

HBO Go er en tillægstjeneste til amerikanske kabel/parabol-kunder. HBO Now er USAs pendant til HBO Nordic - og kom faktisk senere end vi fik HBO Nordic.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu