|
Kan ikke se HBO på Apple TV2(3. generation) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hugo1677 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2013 Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2017 kl. 16:00 |
Hej
Jeg vil gerne se HBO på mit apple tv2 (3 generation) Jeg har:
Så ændre jeg det hele til USA version så kommer HBO apps frem?
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HBO kan fås på Apple tv 4 her i dk, men ved ikke hvis man laver noget fusk om det så kan lade sig gøre.
|
|
![]() |
|
hugo1677 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2013 Status: Offline Point: 9 |
Siger du dermed at man ikke kan det som standard?
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Jeg er ret sikker på, at du får den forkerte HBO-app (den amerikanske HBO Go), men du skal bruge den skandinaviske, hvis det er HBO Nordic du vil se. Det fungerer så vidt jeg ved kun på ATV4 med at få en HBO-app, der virker herhjemme.
|
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Hvis det skal gå over ATV, som ikke er et ATV4 (ATV2, 3. generation er jeg ikke sikker på, hvad du mener med, men det er vel et ATV 2 eller ATV3?), så er jeg ret sikker på eneste mulighed er via AirPlay.
Dvs HBO Nordic app på iPhone/iPad/Mac, og så den vej. Mvh Michael
|
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
Der er helt sikkert kun HBO Nordic app på Apple TV 4. HBO Go vil, som nævnt, ikke virke.
Skal man have HBO Nordic via Apple TV 2 eller 3 skal man bruge en telefon eller iPad der kan luftspille igennem Apple TV'et. |
|
![]() |
|
hej alle
Mange tak for hjælpen. Jeg er bare overrasket at når den findes i en USA version hvorfor kan den ikke findes i en Nordic version... Men sådan er det bare! Tak for hjælpen /Henrik |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
ATV4 er jo den eneste "åbne" version med en egentlig AppStore. I de tidligere versioner, var der et begrænset udvalgt. Jeg tænker man købte sig til en plads. Og da HBO Go og HBO Nordic næppe deler pengekasse, og så meget andet, så vil du ikke se hverken HBO Nordic, TV2 Play eller lignende, som ikke er stort og amerikansk. That's the beauty of the ATV4 AppStore. Set i bakspejlet er ATV2 og ATV3 ret låste. Mvh Michael Redigeret af Maggerholm - 06-Februar-2017 kl. 21:51 |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Det er to forskellige selskaber i USA og Norden, hvorfor den tekniske platform heller ikke er sammenkørt. Derfor skal man som dansker bruge HBO Nordic app'en. HBO Go er en tillægstjeneste til amerikanske kabel/parabol-kunder. HBO Now er USAs pendant til HBO Nordic - og kom faktisk senere end vi fik HBO Nordic.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |