|
Kan ikke se MKV filer på NAS via DLNA |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
AarhusBruger ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2009 Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Mit gæt vil være at det er MPEG2 den ikke kan spise. Jeg har samme problem med mit Sony TV. Det kan se alle mine mkv-filer, men kan ikke afspille dem jeg har rippet direkte fra DVD uden at konvertere dem. Konverterer jeg derimod en DVD til MPEG4 og smider det i en mkv, så kan TV'et godt spille mkv-filen.
Edit: På den anden side, så burde en blue-ray afspiller vel kunne afspille MPEG2 - codec'et er vel installeret og licenseret for at den kan afspille DVD-skiver. Redigeret af AarhusBruger - 19-August-2014 kl. 21:18 |
||||
![]() |
||||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|||
Tilsyneladende - de kan kun via USB |
||||
![]() |
||||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|||
Det TV der er tilkoblet denne bluray afspiller er ikke et smart TV - og understøtter ikke DLNA
|
||||
![]() |
||||
|||
Problemet er at jeg overhovedet ikke kan se dem, der står bare at "mappen ikke indeholder nogen filer" Ang. din EDIT: PAS, ved det ikke. Jeg ringede til dem, da jeg kunne se, at det også var et problem i Sony afspillere. Og der fik jeg af vide, at Panasonic ikke havde nogle bluray afspillere der kunne det jeg efterspurgte.
|
||||
![]() |
||||
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
|||
Det lyder mærkeligt, jeg prøver lige på min pana blu-ray afspiller i aften.
Mit 50gt50 yder også alle MKV via serviio.
|
||||
![]() |
||||
flemsehj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
|||
Det passer ikke. Jeg har en Panasonic BCT730, og den afspiller fint alle mine blu-ray rips i MKV-format, som ligger på min Synology NAS, via DLNA. /Flemming
|
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
|||
Men nu er det DVD-rips der er tale om her. |
||||
![]() |
||||
|||
@Flemming - det var det jeg fik af vide. Nu er det også en billigere afspiller jeg har - så måske er den begrænsningen. er der forskel på om det bluray eller dvd
![]() Redigeret af Bravo - 20-August-2014 kl. 15:09 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |