recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke se Plex server på LG TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke se Plex server på LG TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke se Plex server på LG TV
    Sendt: 19-Maj-2015 kl. 09:26
Har du tastet en IP adresse på din NAS i tv´et, eller er du logget ind med din plexbruger?

/Ehlz
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Når slet ikke til login. Når jeg starter Plex appen på tv'et kommer den med en besked om at Serveren ikke er tilgængelig og at jeg skal tjekke netforbindelsen. Netforbindelsen er ok da jeg jo lige har hentet appen over nettet og jeg kan også bruge den indbyggede browser.

TV og NAS er på samme lokale netværk. Har godt nok ændret DNS adressen på TV'et da jeg ser Amerikansk Netflix. 

Dette har jeg også gjort på TV'et i stuen og her fungerer det fint.

Går jeg udenom Plex og tilgår mine film (på NAS'en) kan jeg fint se NAS'en og afspille filmene. 

Tjaa, det virker jo til at DLNA er slået til på dit tv så et burde umiddelbart virke. Du er sikker på at du når du får fejlmeddelsen ikke kan tilgå nogle settings på Appén på tv´et?

/Ehlz
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2015 kl. 11:54
Er det muligt at afinstallere app'en fra tv'et og installere det igen?
Det kunne være et forsøg værd.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu