|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Janl2000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 28-Juli-2007 kl. 20:00 |
Hej jeg har stadig nogle problemer, nu er det softwaren den er gal med vist.
Jeg køre win xp mce og kan kun finde 8 kanaler, har været oppe på 15 Mit andet porblem at jeg godt kan afspille tv kanaler med det medfølgende software fra tv-kortet, men ikke i mce, der siger den "Der opstod en fejl i videodekoderen" Er nogen stødt ind i dette før? |
|
![]() |
|
Janl2000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Nu har jeg fået det til at virke, men jeg kan kun finde 6 kanaler hvorfor kan jeg ikke finde resten?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige været inde på nettet for at se hvordan mine tv programmer ligger på antenden, jeg kan tage 6 programmer, aller fra 1-10 (knap kanal), der er også nogen der hedder s foran f.eks. tv3+ ligger på s15 det er dem jeg ikke kan tage, hvad er det for en instilling jeg skal sætte for at få dem med??? se evt her http://www.kragsbjerg.dk/tv_normal.asp
|
|
![]() |
|
![]() |
Ser ud til at jeg skulle vælge cabel, selvom det er en antenne, så får jeg alle kanalerne
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Ja det er jo en antenneforening = kabel du er på, ikke egen antenne. Og netop S-kanalerne kan du kun modtage på kabel, det er på frekvenser der ikke må sendes i luften. De modtages af forening på satellit f.eks, og omsættes til S-kanal frekvenser. Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogen der ved hvordan man omdøber kanalerne i mcd bruger xp mce 2005?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |