|
Kan ikke skrive i kommentarfelt (Firefox) |
Besvar |
Forfatter | |
Pade2204
Guld medlem Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 12:00 |
Hej,
Jeg oplever at jeg ikke kan skrive i kommentar / besvar feltet i Forummet. Feltet er der og det hele, men jeg kan ikke få en blinkende streg frem som indikerer at jeg kan skrive. Feltet "Emne" kan jeg godt skrive i... Går jeg ind på den samme tråd i Chrome, er der ingen problemer. Er der problemer med firefox og opret/ besvar - nogen andre ? Jeg er på Win7 64 bit Firefox version 18 (Den blev opdateret igår), men har haft problemer tidligere og på andre maskiner. |
|
mureren
Guld medlem Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problem med Firefox. Du kan nu sagtens skrive (jeg gør det lige nu), men cursoren får du ikke vist før du begynder at skrive.
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
Pade2204
Guld medlem Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
Funktioner
Tak(0)
|
haha - det har du ret i!
Cursoren gemmer sig åbenbart - træls lille ting! |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Det er ikke noget vi kan kontrollere. Det er suverænt noget Firefox selv styrer. Men det er jo en browser der laver mange underlige ting, også fra version til version. Men især Firefox 17 og nyere driller brugerne. Personligt er jeg gået tilbage til Firefox 16, og slået det automatiske opdateringer fra, da den browser fungerer fornuftigt /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |