recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke skrive i kommentarfelt (Firefox)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke skrive i kommentarfelt (Firefox)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke skrive i kommentarfelt (Firefox)
    Sendt: 15-Januar-2013 kl. 12:00
Hej,

Jeg oplever at jeg ikke kan skrive i kommentar / besvar feltet i Forummet.

Feltet er der og det hele, men jeg kan ikke få en blinkende streg frem som indikerer at jeg kan skrive.

Feltet "Emne" kan jeg godt skrive i...

Går jeg ind på den samme tråd i Chrome, er der ingen problemer.

Er der problemer med firefox og opret/ besvar - nogen andre ?

Jeg er på Win7 64 bit
Firefox version 18 (Den blev opdateret igår), men har haft problemer tidligere og på andre maskiner.

Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 13:00
Jeg har samme problem med Firefox. Du kan nu sagtens skrive (jeg gør det lige nu), men cursoren får du ikke vist før du begynder at skrive.
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 13:02
haha - det har du ret i!

Cursoren gemmer sig åbenbart - træls lille ting!
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 13:33
Hej Alle

Det er ikke noget vi kan kontrollere. Det er suverænt noget Firefox selv styrer.

Men det er jo en browser der laver mange underlige ting, også fra version til version.

Men især Firefox 17 og nyere driller brugerne. Personligt er jeg gået tilbage til Firefox 16, og slået det automatiske opdateringer fra, da den browser fungerer fornuftigt Smile

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu