|
Kan ikke styre min wd tv live g3 med iphone/ipad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hj18 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2014 kl. 14:18 |
Hej.
Jeg har problemer med at styre min wd tv g3 med min Iphone/Ipad Jeg har prøvet at kører både kablet og trådløs. Det gør ingen forskel. Ingen problemer når jeg bruger min logitech one eller den originale remote. Kan ligeledes se feks. netflex med wd så den er jo på netværket. Alt er updated med det sidste sw. Har prøvet med iphone 5 iphone 4 ipad 2/4. Når jeg starter min app op finder den godt nok wd tv live men så kan den heller ikke mere. Kan godt se min wd tv live på netværket.(192.168.1.126) Den virker som sagt perfekt med en alm. fjernbetjening men kan bare ikke styres med iphone. Nogen som har samme problem eller kender en løsning så hører jeg meget gerne fra jer. Muligvis kan den være i stykker men så igen. Alt virker jo. Næsten.... På forhånd tak. Henrik |
|
![]() |
|
jaroel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2014 Sted: Brabrand Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme problem, jeg kan ikke styre den fra min Ipad, men godt fra min android telefon(det er dog en lille smule ustablit) mens det fungerer uproblematisk med fjernbetjeningen.
Mvh Jakob |
|
![]() |
|
hj18 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jacob
Det er åbenbart kun dig og mig som har de problemer så dem må vi nok lærer at leve med indtil videre.. God weekend til alle Henrik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |