|
Kan ikke tilgå Easeus's hjemmeside |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10469 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-December-2022 kl. 12:13 |
|
Jeg har i efterhånden flere måneder ikke kunnet komme ind på denne hjemmeside: https://www.easeus.com Er det kun mig, eller har i andre også dette problem?? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Virker fint her.
Redigeret af kaizer - 16-December-2022 kl. 12:46 |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg RYGER ind, nærmest hurtigere end jeg når at klikke på linket... Windows 10 - seneste version Google Chrome - seneste version Diverse tilføjelser slået til - herunder I don't care about cookies, og en anden, som ikke må nævnes her.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt at høre, at i kan komme ind. Jeg får denne fejl: "Ude af stand til at oprette forbindelse Der opstod en fejl under forbindelsen til www.easeus.com. Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget. Prøv igen om et øjeblik. Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet, undersøg da din computers netværksforbindelse. Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, sørg da for at Firefox har tilladelse til at tilgå nettet". Hvad pokker kan der være galt?
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet de sædvanlige?
Genstarte computeren Rydde browserdata Prøvet en anden browser / anden computer Opdatere browser |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja tak, det hele er afprøvet undtagen anden computer. Det skal afprøves, jeg har to andre tilgængelige. Det løser dog ikke problemet på denne computer som er den der bruges dagligt. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet på en helt "frisk" browser - altså, én helt uden nogen ændringer i indstillinger, udvidelser eller noget som helst? Fx Edge?
|
||
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, jeg installerede Chrome. Samme resultat, men prøvede en anden af mine computere og her virker det. Det ligner en reinstallation af Windows.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Inden du sletter alt og starter forfra, så fortæl os lige indholdet af din hosts.txt fil.
Overvej om du har nogen form for virus på din maskine, eller noget antivirussikkerhedshalløj der fucker din computer op. Klaus
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
slettet
Redigeret af fltk - 16-December-2022 kl. 23:00 |
||
Samsung UE55F7005
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg slettede filen og nu virker det. Flemming Redigeret af fltk - 16-December-2022 kl. 23:19 |
||
Samsung UE55F7005
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |