|
Kan ikke tilgå mine billeder på iphone 6 plus. |
Besvar |
Forfatter | |
kimila
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Januar-2018 kl. 13:21 |
Før i tiden kunne jeg tilgå DCIM mappen i min iphone 6 plus via win 7.
Nu når jeg tilslutter den til min pc bliver den vist som iphone6plus under Portable Devices. Klikker jeg så på iphone6plus åbnes en ny mappe med navn Internal Storage. Indtil vidre er alt som det burde være, men klikker jeg på Internal Storage plejer der at åbne en ny mappe ved navn DCIM hvor alle billeder ligger. Det gør der så ikke, bare et tomt vindue. Har apple fjernet et eller andet så man SKAL bruge itunes til det og det har jeg ikke lyst til. Det er simpelhen møj irriterende. Nogen der ved noget til at løse dette. |
|
mvh
kimila |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror det er win 7, der skaber problemer.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville starte med at reboote telefonen. Ændrer det noget?
Klaus |
|
Ullum
Guld medlem Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
Funktioner
Tak(0)
|
Husk at telefonen skal være låst op for at du kan se dine fotos
|
|
kimila
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
Funktioner
Tak(0)
|
Reboote hjælper ikke.
Den er låst op. Det er forresten Win 7 Ultimate Eng. Har som sagt virket med Win 7 Ultimate. Fatter det ikke.
|
|
mvh
kimila |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg er ikke sikker på hvornår Apple har lavet det nummer, men jeg mindes ikke at man har kunnet tilgå billederne direkte via "usb-storage". Personligt bruger jeg ikke itunes til andet end video overførsel. Hvilket er nødvendigt hvis du bruger forskellige video app's som ikke kan få lov at sync'e automatisk via apple's egne metoder. jeg har en Qnap NAS og bruger deres app til at uploade direkte til min NAS. (du kan også bruge onedrive app, google drev eller andre lignende tjenester.) - bortset fra apple's økosystem hvor du kan få dem uploadet automatisk via icloud, så er det nok den hurtigste måde at "sync'e" data på.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan jeg godt mindes, ikke mindst fordi den metode har jeg brugt i 5 år..... Klaus |
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Afinstallere itunes, så kan de tilgås via Stifinder igen.
|
|
kimila
Funktioner
Tak(0)
|
Nu lykkes det.
Satte iphone (låst op) til usb hvor den så hvor den så install usb driver. Uninstall driver, flyttede iphone til anden usb, install usb driver og så virkede det. Tak for hjælpen. |
|
mvh
kimila |
|
kimila
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger ikke itunes, hader det. |
|
mvh
kimila |
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Både min IPhone 7 og nu 8 kan jeg tilgå billeder via stifinder. Hvis iTunes er installeret er dcim mappen tom
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |