|
Kan ikke tilgå nas via stifinder. |
Besvar |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Juli-2019 kl. 21:12 |
Hej.
Efter at jeg har opdateret til windows 10, kan jeg ikke se mapperne på min Synology NAS i stifinder. Jeg kan se dem via browser. Jeg kan tilknytte en enkelt mappe via Synology assistent. Det er bare bøvlet at skulle skifte. Er der en løsning?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
de skal blot mappes igen
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er lidt dum hansie.
Kan du forklare mappes igen?
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis din NAS stadig kører med Samba (Windows File Sharing) version 1, så supporteres denne ikke længere i Windows 10. Muligvis det samme med version 2 (kan ikke lige huske minimums-version for Win10).
Check din NAS's opsætning mht. Windows File Sharing og se, hvilken Samba (SMB) version den kører med... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 196 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde samme problem med Windows 10 og samba. Heldigvis kan Windows "tvinges" til at virke ;-) |
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for input.
Kan desværre ikke tjekke før lørdag pga arbejde. I hører nærmere.
|
|
Don-J
Junior bruger Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eftersom SMB 1.0 er et KÆMPE sikkerhedshul skal man lige være opmærksom på om det er en god ide inden man bare gør det.
|
|
// Du må ikke lægge sten på fryseren, hvis du kan høre det banker!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |