|
Kan ikke tænde SR-7010 efter firmwareopdatering |
Besvar |
Forfatter | |
MaxIImus
Junior bruger Oprettet: 19-September-2010 Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-August-2017 kl. 15:26 |
Hejsa,
Jeg har fået et lidt underligt problem jeg håber nogle af Jer også har oplevet. Jeg har benyttet min Marantz SR-7010 uden problemer siden jeg købte den sidste år. For et par dage siden spurgte den om den måtte opdatere firmware, hvilket jeg gav den lov til. Den hverken fejlede eller på anden måde skabte sig over denne opdatering. Men efter denne opdatering, så kan jeg ikke tænde for den - hverken ved at trykke på den fysiske knap på receiveren, eller via remote. Hvis jeg derimod tager strømmen fra den og tilkobler den igen, så kan jeg igen tænde for receiveren uden problemer. Er der nogen herinde der har oplevet noget tilsvarende? Jeg tænker der kan være noget strømsparetilstand der er slået på, men selvom jeg har roddet lidt med dette, har jeg endnu ikke fundet løsningen på mit problem. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, da jeg modtog min 7011, bad den om opdatering som det første da jeg satte den til Nettet. Så inden videre opsætning fik den lov til at opdatere. Jeg har ikke det beskrevne problem!
Redigeret af Kampus - 03-August-2017 kl. 15:54 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville starte med at resette den... Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |