recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke vælge!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke vælge!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke vælge!!
    Sendt: 04-Marts-2012 kl. 15:49
Hej.
Nu har jeg i et stykke tid forsøgt at vælge en medieafspiller men uden held!
Jeg skal som minimum have en afspiller der har:
- rf Remote.
- lækker og overskeligt cover art (downloade og hente Info om film)
- afspille så mange formater som muligt ift video og lyd (lyd 7,1 pass through)

Har mest set på popcorn hour c-300/a-300 og Dune hd modeller.

Det er ikke et must at kunne sætte hdd i. Rf Remote er vigtig og en hurtig og overskuelig navigation i menuer og setup også. Den skal kun bruges til at afspille film, billeder og optagelser fra kamera.

Håber virkelig nogen kan få mig overbevist om hvilken der er bedst. Jeg må indrømme jeg havde taget pch a-300 hvis den havde rf Remote.
Til top
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 22:20
Har i en anden tråd erfaret man ikke kan mounte en hdd fyldt med film direkte i en pch a/c-300. Noget med at hdd først skal formateres i ext3... Andre der ved noget om det? Min plan på sigt var egentlig at smide den hdd i en NA's (synology ds1512+) men det er måske også et problem uden videre at gøre det? (lige et bonus ?...)

Tak:)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu