|
Kan jeg bruge disse højttalere til hjemmebio? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er normalt også til B&W men Ikon 2 spiller bedre end CM1. Syntes jeg... men den er også næsten en ½ gange større.. Og ellers er CM5 MEGET bedre end CM1... Men lyt selv.
|
|
![]() |
|
Waiz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2013 Status: Offline Point: 27 |
Havde også købt CM5 hvis jeg havde pengene, men synes bare ikke jeg kan gå højere op i pris desværre, men sådan kan man jo blive ved (:
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Højttalerne er det vigtigste i et setup, man kan altid opgradere forstærkeren. Du vil ikke fortryde at gå efter lidt bedre højttalere, de holder jo en evighed hvis man passer på dem.
|
|
![]() |
|
Waiz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2013 Status: Offline Point: 27 |
Er CM5 virkelig 2000 kr mere værd i forhold til CM1?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det kan kun dine ører afgøre. Den har en større følsomhed.
En 6,5 tommer bas er bedre end en 5 tommer, hvis der ikke er Sub understøttelse. Redigeret af Kampus - 03-Maj-2013 kl. 21:21 |
|
![]() |
|
regner med at købe center og sub senere hen.
|
|
![]() |
|
kan godt være det er et dumt spørgsmål, men kræver CM5 mere af en forstærker end CM1 gør?
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Som andre har skrevet, så bør du lytte til udvalget inden du køber. Højttalere har forskellig lyd og der er ikke nogen objektiv "bedste" højttaler - det er op til den person som hører det.
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Hvis du vil stille højttalerne på stander, kunne du jo også over en lille gulvmodel, Zensor 5 eller 7 for at foreslå noget. Det vil under alle omstændigheder give en bedre bas. Og bas er jo en god ting til film!
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Hej Waiz, velkommen til Recordere!
Du kan kigge i denne tråd: Bedste soundbar Det er en bruger som spørger om det samme:
Redigeret af Cyberguyen - 04-Maj-2013 kl. 10:47 |
|
![]() |
|
Flatcurve ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
Hejsa,
Har lyttet en del til CM1, og syntes det er en fantastisk ht. Den håndtere hele spekteret virkelig fint. Har altid været imponeret over den bas den kan levere, i min optik er den ht en ener! Man skal op i Mentor 2 efter min mening før det giver mening med noget dyrere. CM5 iforhold til er meget flad og kedelig, og hvis du supplere med sub senere, kommer ikke til at mangle noget i CM1. Skal afslutte med at dette ikke er fakta! men min egen mening, taget 100 % subjektiv efter mange timers lytning til dem begge. Mvh
|
|
![]() |
|
Mange tak for alle de gode svar, ser ud til at jeg kommer til at vælge mellem CM1 og CM5, men må finde ud af hvilken når jeg tager i Hifi klubben igen ..
hvor meget betyder det hvilket kabler og stik jeg bruger? skal det være noget specielt til den CM højttaler+ NADC316BEE forstærker jeg vælger? eller skal det bare være noget billigt?
Redigeret af Waiz - 04-Maj-2013 kl. 11:02 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |