recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan jeg få fiber hos Stofa uden TV-pakke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan jeg få fiber hos Stofa uden TV-pakke?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AarhusBruger Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2009
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AarhusBruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan jeg få fiber hos Stofa uden TV-pakke?
    Sendt: 10-Juni-2014 kl. 17:25
Ja, overskriften siger lidt det hele. Jeg har nu søgt både Stofa's hjemmeside, forummet og google igennem i en times tid, og kan simpelthen ikke finde et direkte svar.

Sagen er, at jeg kan se at SydEnergi er i gang med at smide fiber ude i fortorvet foran mit hus. "Fedt!", tænkte jeg umiddelbart - "så kan jeg skifte mit Fullrate abonnement ud med noget hurtigere internet til samme pris. Efter at have kigget på Stofa's side ser det dog umiddelbart ud til at jeg er tvunget til også at få leveret en tv-pakke, hvilket jeg ikke har lyst til grundet prisen og sammensætningen af pakkerne.

Er der nogen der ved, om man kan nøjes med kun at få fiber-internet igennem Stofa, uden at skulle betale for en tv-pakke oveni? Jeg er 100% sikker på at man kunne dengang SydEnergi og Waoo arbejdede sammen, men er i tvivl nu det er Stofa der leverer.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af AarhusBruger AarhusBruger skrev:

Ja, overskriften siger lidt det hele. Jeg har nu søgt både Stofa's hjemmeside, forummet og google igennem i en times tid, og kan simpelthen ikke finde et direkte svar.


Kig på SE's hjemmeide: http://www.se.dk/privat/bredbaand 
Til top
AarhusBruger Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2009
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AarhusBruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Oprindeligt skrevet af AarhusBruger AarhusBruger skrev:

Ja, overskriften siger lidt det hele. Jeg har nu søgt både Stofa's hjemmeside, forummet og google igennem i en times tid, og kan simpelthen ikke finde et direkte svar.


Kig på SE's hjemmeide: http://www.se.dk/privat/bredbaand 

Tak for svar - glemte helt at nævne at jeg har set den side.

Selvom de skriver "med eller uden tv", så er jeg alligevel i tvivl, for hvis man klikker videre på deres link til bestilling hos Stofa, så ser det derinde ud som om at en tv-pakke er et krav.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af AarhusBruger AarhusBruger skrev:

Selvom de skriver "med eller uden tv", så er jeg alligevel i tvivl, for hvis man klikker videre på deres link til bestilling hos Stofa, så ser det derinde ud som om at en tv-pakke er et krav.
Hvis du klikker på link nederst til højre "Bestil fiberbredbånd på stofa.dk" kommer du hertil:

Uddrag:
*Betingelser for Stofa Fiberbredbånd

Tilbuddet gælder nye kunder i udvalgte områder i Sydjylland. Kræver udstyr og tilslutning til fibernettet. Prisen forudsætter Stofa Tv Pakke 1. Pris for Stofa Tv Pakke 1 den 1. måned = 0 kr. Normalpris 169 kr./md. Pris for 40/40 Mbit. inkl. Pakke 1 den 1. måned = 149 kr./md. Pris efter 3. måned: 289 (40/40 Mbit.) + 169 (Tv Pakke 1) = 458 kr./md. Ønskes kun fiberbredbånd, er normalprisen for 40/40 Mbit/s 322 kr./md. Ønskes kun tv-pakken, er prisen for Tv Pakke 1 169 kr./md. samt oprettelse på 499 kr. Forudsætter Betalingsservice. BS gebyr 5,82 kr. pr. regning. Opsigelse: 1 måned


Så det skulle være muligt, hvis du er indenfor "udvalgte områder" Wink

Mvh. JørgenT

Til top
AarhusBruger Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2009
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AarhusBruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af AarhusBruger AarhusBruger skrev:

Selvom de skriver "med eller uden tv", så er jeg alligevel i tvivl, for hvis man klikker videre på deres link til bestilling hos Stofa, så ser det derinde ud som om at en tv-pakke er et krav.
Hvis du klikker på link nederst til højre "Bestil fiberbredbånd på stofa.dk" kommer du hertil:

Uddrag:
*Betingelser for Stofa Fiberbredbånd

Tilbuddet gælder nye kunder i udvalgte områder i Sydjylland. Kræver udstyr og tilslutning til fibernettet. Prisen forudsætter Stofa Tv Pakke 1. Pris for Stofa Tv Pakke 1 den 1. måned = 0 kr. Normalpris 169 kr./md. Pris for 40/40 Mbit. inkl. Pakke 1 den 1. måned = 149 kr./md. Pris efter 3. måned: 289 (40/40 Mbit.) + 169 (Tv Pakke 1) = 458 kr./md. Ønskes kun fiberbredbånd, er normalprisen for 40/40 Mbit/s 322 kr./md. Ønskes kun tv-pakken, er prisen for Tv Pakke 1 169 kr./md. samt oprettelse på 499 kr. Forudsætter Betalingsservice. BS gebyr 5,82 kr. pr. regning. Opsigelse: 1 måned


Så det skulle være muligt, hvis du er indenfor "udvalgte områder" Wink

Mvh. JørgenT


Perfekt, tak for det :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu