recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan jeg framelde media licens?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan jeg framelde media licens?

Besvar Besvar Side  <1 192021
Forfatter
Besked
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:

.....
Folketingets medieforlig fastlægger fordelingen af licensmidlerne og deri kan der indlægges krav til DRs indhold, fx at sende en vis mængde dansk musik, kirkestof el. lign.

Ja, det kan være mere end galt nok, at folketingen i et bredt  forlig over fire år blander sig - også nede på de sidste  procent decimaler Thumbs Down.  

Men den form for afpresning, der kan ske  af  et mandat nr. 90 med en ensidig interesse,  er langt, langt værre.  Dead

Lars  Smile

Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2006
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Vclarke: jeg er helt enig, men det er en uvane at citere noget uden at angive hvem og hvad man citerer :-) Det er internet-debatternes store forbandelse, folk går rundt og siger "jeg har hørt at...", uden nogen ide om hvor troværdig kilden er.

http://www.information.dk/295930

Du får lige et link. Det er vist almindelig kendt at de danske bilister betaler langt mere end de koster og hvad med dem der ikke har bil, som mener de betaler til vejene - bruger de ikke også vejene? (cykler busser m.m.)
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Du får lige et link. Det er vist almindelig kendt at de danske bilister betaler langt mere end de koster og hvad med dem der ikke har bil, som mener de betaler til vejene - bruger de ikke også vejene? (cykler busser m.m.)

Tak, som sagt er jeg ikke uenig, jeg var selv i gang med at finde et link til at underbygge samme argument Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1 192021

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu