|
Kan jeg framelde media licens? |
Besvar ![]() |
Side <1 192021 |
Forfatter | |
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det kan være mere end galt nok, at folketingen i et bredt forlig over fire år blander sig - også nede på de sidste procent decimaler ![]() Men den form for afpresning, der kan ske af et mandat nr. 90 med en ensidig interesse, er langt, langt værre. ![]() Lars ![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
http://www.information.dk/295930 Du får lige et link. Det er vist almindelig kendt at de danske bilister betaler langt mere end de koster og hvad med dem der ikke har bil, som mener de betaler til vejene - bruger de ikke også vejene? (cykler busser m.m.) |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Tak, som sagt er jeg ikke uenig, jeg var selv i gang med at finde et link til at underbygge samme argument
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 192021 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |