|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Dahlgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() Sendt: 30-Marts-2008 kl. 16:42 |
|
stadig forvente at kunne se alle mine gamle kode 2 og kode 1 dvd.... Jeg er ved at være klar til at købe en Blue Ray afspiller for at kunne nyde dette medie og spev.HDMI forbindelse til mit 50" plasma.. men kender ikke Blue Ray godt nok til at vide om de kan afspille gamle R2+R1...??? Hvornår skal jeg iøvrigt forvente at man kan få en Blue Ray optager ??
På forhånd mange tak for svar..
Søren |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
hej søren. køber du en maskine herhjemme afspiller den region 2 dvder, men man kan på nogle blu-ray afspillere få dem kodefri på dvddelen. en blu-ray optager er nok nogle år ud i fremtiden, desværre. jeg håber selv på en med harddisc engang. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Du må nok beholde de gamme kodefri DVD afspille et stykke tid endnu,
for så hvid jeg ved er der ingen Blu-ray afspille der kan gøres reg. kodefri på DVD siden og på Blu-ray siden. Kan måske sker en gang i fremtide, venter selv på det. Vedr. Blu-ray HDD rec. går der nok mange år før at vi ser dem her i landet, selv om de bliver soldt i USA og Japan. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
du kan også få nogle blu-ray afspillere som er helt kodefrie, men de er lidt dyre, og man ved ikke helt endnu om der, er problemer med disse afspillere. håber du kan bruge svaret. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg har en samsung bd-1000 og den kan gøres kodefri på dvd, ved at man gør noget med fjernbetjeningen. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=31378& KW=blu%2Dray+kodefri Redigeret af flemming larsen - 30-Marts-2008 kl. 17:02 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Mange tak flemming larsen, det vist jeg ikke, men samsung bd-1000 er
jo en gammle model, men kan det samme gøres med den ny model som samsung bd-1400 og samsung bd-1500 ? |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Det er i hvert fald overkill at købe en chip modificeret Blu-Ray afspiller for at afspille R1 DVD film. Så er det billigere at have en separat kodefri DVD afspiller, som desuden har den fordel at den kan klare alle regioner, ikke bare R1 og R2. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ja, det er en gammel model, det var bare for at vise at der er nogen som kan. jeg ved ikke om de andre to kan på samme vis, det må der være nogen, her af alle dem som har haft eller har den. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
helt enig. jeg svarer også bare på at det kan lade sig gøre. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |