recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan jeg installrere Win7 på denne disk ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan jeg installrere Win7 på denne disk ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Februar-2006
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan jeg installrere Win7 på denne disk ?
    Sendt: 25-Maj-2009 kl. 12:47

Hej

Har lige testet en installation af win7 på min lege pc, på en sekundær disk.

Det fungerer rigtig godt, så nu vil jeg lave en parallel installation på mit nuværende mediacenter.

Der kan dog ikke dedikeres en disk alene til det formål. Der er 4 diske i systemet og på flere af dem er der rigeligt med plads til at huse en installation.

Hvis jeg vælger en af de diske, vil mine oprindelige mapper forblive intakte ? Der er DVD og Musik i dem.

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 17:06
du skal have lavet en partition på en af dem. Det kan godt gøres nondestructive, men vil kun anbefale at der bliver taget backup af det hele inden du går i gang med noget som helst. Den rigtigt lette løsning er at lave en total backup af den ene disk og så bare installere win7 på den for derefter at flytte alle dine data tilbage, så er du sikret og du undgår alt for mange drev-bogstaver at skulle holde styr på.
Til top
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Februar-2006
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2009 kl. 06:58

fino.. jeg flytter data og rydder en disk til formålet...

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu