|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
|
Tak for linket, men det er umuligt at finde et produkt (en stikdåse), hvis man ikke kender et fabrikat i forvejen. Man kan jo ikke søge på stikdåser bare.
![]() Redigeret af @lex - 30-April-2009 kl. 16:12 |
||
![]() |
||
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
|
Jeg tror ikke som sådan, at Harmony er forbredt på stikdåser. Men en Harmony kan lærer nye IR koder, hvis man ligger dem overfor hinanden.
![]() Hvorfor skal din stikdåse styres af Harmony, spørger jeg måske dumt? |
||
![]() |
||
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
|
Kender du en god stikdåse med IR ? Og måske også en lysdæmper ? Stikdåsen skal jo bare tænde og slukke, så IR koden må jo være rimelig simpel. Jeg har tænkt mig at sætte en IR-emitter på fra Logitech Extenderen. |
||
![]() |
||
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
|
Nej. Jeg kender ikke til nogen stikdåser der skal styres af fjernbetjeninger. Hvis man vil bruge noget der sparer, så køb én der slukker alt udstyr når én bestemt enhed slukker, fx. receiveren.
LK's Fuga lysdæmper til ca. 500 kr. duer til Harmony. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Slettet Redigeret af @lex - 01-Maj-2009 kl. 11:27 |
||
![]() |
||
peps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Status: Offline Point: 84 |
![]() |
|
Så fik jeg købt mig en 525 på tilbud og den virker glimrende. HAr dog et enkelt meget irreterende problem. Hvordan sætter jeg den op til at gå fra tekst tv til alm tv? Jeg mener hvad hedder den funktion jeg skal tilføje til harmony 525 før den går tilbage til tv fra teksttv?
|
||
![]() |
||
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
|
@lex:
Hvor har du hørt at Innovus ikke er på markedet mere? Jeg havde kontakt til dem i januar i år hvor jeg fik ombyttet 3 stk. lysdæmpere, som udsendte hyletoner. |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Der er desværre ikke så meget på markedet i EU endnu, men forhåbentligt dukker der nogle flere Z-wave produkter op snart. Jeg har prøvet at bruge Z-wave lysdæmpere sammen med Nevo fjernbetjeninger, og det er et RIGTIGT smart system. Logitech's implementation er noget mere basal, men det er dét system Logitech har tænkt sig skal bruges til betjening af forskellige elektriske komponenter. Der findes et par Z-wave switchere og dæmpere på f.eks. www.homee.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Slettet Redigeret af @lex - 01-Maj-2009 kl. 11:27 |
||
![]() |
||
kæfert ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2006 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Så vidt jeg husker, hedder funktionen du skal tilføje: "Input Antenna". |
||
![]() |
||
peps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Status: Offline Point: 84 |
![]() |
|
Det var lige præcis det som den hed. Mange tak for hjælpen...nu virker det også |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |