|
Kan jeg lægge film fra min pc over på en ipad ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ipad'en vil ikke afspille mine MTS filer (AVCHD i 1920x1080 50fps), optaget med Panasonic video-kamera.
En tur gennem Handbrake løser min udfordringer (fps skal ændres til 25). Handbrake klarer også nemt at rippe DVD-film til korrekt Ipad og Iphone-format. Jeg overfører til Ipad og Iphone via Itunes.
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
kbi7874 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger Flexplayer appen så tilslutter jeg ipadden til pc'en åbner itunes og trækker den ønskede film over på ipadden så klarer den resten også har jeg filmen på :) meget nemt den har klaret alle de fil formater som jeg har liggende primært Mkv og Avi
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |