|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() Sendt: 03-December-2008 kl. 22:22 |
|
Jeg har fået opgraderet min internethastighed til 5 Mbit/s i både download og upload hastighed. Download hastigheden stemmer overens med de 5 Mbit/s (testet flere steder), men min upload kan jeg ikke helt få til at passe. Uploader til iDrive til ca. 2100 Kb/s, hvilke kun er omkring 2 Mbit/s. Har prøvet diverse hastighedstest, men de er helt hen i vejret. Så er der i jer venlige sjæle der vil låne mig en hurtig ftp-adgang, så jeg rigtig kan teste min upload hastighed? På forhånd tak. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Har du prøvet den fra IT- og Telestyrelsen? http://bredbaandsmaaleren.it-borger.dk/ Den har jeg kun gode erfaringer med. Og så har den en stor fordel, du kan sammenligne din forbindelse med andre brugeres målinger, på det samme produkt. Altså hvis du har en 5 Mbit TDC forbindelse, så kan du se hvad andre brugere med en 5 Mbit TDC forbindelse har af målinger. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7182 |
![]() |
|
ellers prøv www.speedtest.net Brug evt malmø som test Den har jeg brugt meget Redigeret af hansie - 04-December-2008 kl. 07:53 |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Ja, og det var nok den værste. Ifølge den, har jeg (efter 6 målinger) en gennemsnitlig download på 51,8 Mbit/s og en upload på 38,6 Mbit/s. Bare det var så vel Men vil gerne lave en lidt længere test, hvor jeg selv uploader en større fil (f.eks. 50 MB) til en server. Redigeret af Sandal - 04-December-2008 kl. 07:57 |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ifølge den (test mod Malmø) en download på 44583 kbps og en upload på 40785 kbps, hvilket omregnet er 43,5 Mbit/s og 39,8 Mbit/s. Redigeret af Sandal - 04-December-2008 kl. 08:07 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe?
|
||
|
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
|
ftptest1.tele.dk
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Du har en PM. ![]() |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |