recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan jeg Splitte 3d og hd-lyd fra hinanden?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan jeg Splitte 3d og hd-lyd fra hinanden?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Jeg opfattede bare dit tidligere udsagn, som det var umuligt sende 3D til TV og lyd til en SR med HDMI 1.3 ?
Dette kan så lade sig gøre med en DVDO Edge, ja den koster mere end en almindelig splitter men kan så også en del mere (har en i overskud hvis det er aktuelt).
I øvrigt så er HDMI 1.3a vel egentlig nok til 3D, at så en SR normalt ikke understøtter det er så en anden sag. PS3 kører jo HDMI 1.3a og sender fint 3D ud.

Ja det vil jeg mene det er, tror også sagtens det kunne løses med en opdatering af recievere, men så tjener producenterne jo ingen penge. Dead

Min HDMI splitter understøtter også full 3D, selvom det "kun" er hdmi 1.3a, der kom bare ingen lyd ud af reciever da jeg afprøvede bag PS3. Men billedet og lyden til tv fejlede ingenting.

Har nu ikke tænkt mig skifte min reciever foreløbigt medmindre jeg falder over et godt tilbud, vil hellere køre det igennem HTPC så.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 18:40
Jeg kan ikke forstå når i snakker om 3d på playstation.

En playstation kan vel ikke afspille både Full 3D og Hdlyd samtidig med en 1.3 kabel ? det bliver vel Full 3d og så dts lyd eller Komprimeret 3d og så hd-lyd ?

Men tænker i hvis jeg har en 3D.iso fil og afspiller den i en Full 3d afspiller>1.3kabel>SR>1.3kabel>fjernsyn, så ville jeg ku op leve full 3d med dts lyd på en 1.3 kabel ? eller ville jeg ikke kunne så det igennem sådan et kabel.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu