|
Kan jeg Splitte 3d og hd-lyd fra hinanden? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det vil jeg mene det er, tror også sagtens det kunne løses med en opdatering af recievere, men så tjener producenterne jo ingen penge. ![]() Min HDMI splitter understøtter også full 3D, selvom det "kun" er hdmi 1.3a, der kom bare ingen lyd ud af reciever da jeg afprøvede bag PS3. Men billedet og lyden til tv fejlede ingenting. Har nu ikke tænkt mig skifte min reciever foreløbigt medmindre jeg falder over et godt tilbud, vil hellere køre det igennem HTPC så. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan ikke forstå når i snakker om 3d på playstation.
En playstation kan vel ikke afspille både Full 3D og Hdlyd samtidig med en 1.3 kabel ? det bliver vel Full 3d og så dts lyd eller Komprimeret 3d og så hd-lyd ? Men tænker i hvis jeg har en 3D.iso fil og afspiller den i en Full 3d afspiller>1.3kabel>SR>1.3kabel>fjernsyn, så ville jeg ku op leve full 3d med dts lyd på en 1.3 kabel ? eller ville jeg ikke kunne så det igennem sådan et kabel. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |