recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan jeg splitte netværket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan jeg splitte netværket?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2016 kl. 15:07
http://www.pricerunner.dk/pi/167-544182/Hubs-switches/D-Link-5-Port-Gigabit-Ethernet-Switch-%28DGS-105%29-Produkt-Info

Kan ikke lave klikbart link ,desværre

Vil denne ikke være OK?,sætter jeg bare stikket fra ledningen i og fører 2 korte ledninger ud til de 2 bokse?

Tipsen ,det er  Waoo jeg har som Bredbåndsudbyder og yousee som Tv ,så nej?

Redigeret af folp - 24-November-2016 kl. 15:08
MVH Frank Pedersen

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2016 kl. 15:10
- og så skal den have strøm. Jeg kender ikke til Waoo - synes bare det er mærkeligt, hvis man ikke kan bruge sin eget router - jeg har da også selv bypasset min udbyders router - det er ikke noget problem.
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2016 kl. 15:16
Tak for svar, jeg forstår ikke lige hvilken fordel det vil give mig hvis jeg kunne? jeg har jo ikke en router andet end den  Waoo?
MVH Frank Pedersen

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2016 kl. 15:18
Du skriver at du har problemer med det trådløse netværk - en anden router kan give dig bedre trådløs dækning. En router kan lige så vel som en switch købes på nettet, hvis du ikke har en selv.
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2016 kl. 16:26
Ah ja på den måde, men nu har jeg skrottet det trådløse til Yousee og bruger kabel, nu er det blot min WD live der skal kables.

MVH Frank Pedersen

Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Maj-2007
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2016 kl. 16:27
Hvorfor købe en halvdårlig router når manden kan få et godt wifi Access point til samme pris?

Der er godt med hastighed på denne Her
Sony 55x9005b
Sony PS4
Panasonic DMP BDT310
Harman Kardon AVR 370
JBL LS80
JBL LS40
JBL LS Center
JBL LS 120P
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2016 kl. 16:58
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2016 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af Lygtemanden Lygtemanden skrev:

Hvorfor købe en halvdårlig router når manden kan få et godt wifi Access point til samme pris?
Der er godt med hastighed på denne Her
Det ved jeg heller ikke - jeg har selv købt en ganske fornuftig router (Linksys WRT1900AC) til mindre end halvdelen af prisen på det Enterprise Class Access Point du linker til... - heller ingen grund til at købe ind fra udlandet, når stumperne kan købes billigere fra danske virksomheder. Når det så er sagt, så kan en router være fornuftig i forhold til at trådstarter bedre kan styre sit eget netværk og et access point kan selvfølgelig også være brugbart til at få det trådløse signal forstærket langt fra TDC-routeren - under antagelse af at begge enheder kan konfigueres til at spille ordentligt sammen.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2016 kl. 17:35
@tipsen.
Trådstarter har
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2016 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

@tipsen.
Trådstarter har
Ikke forstået?
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2016 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

@tipsen.
Trådstarter har
Ikke forstået?

Muligvis min fejl.
Men du skriver noget om en TDC router i dit tidligere indlæg.
Mvh.
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 09:08
Tak til alle for jeres svar, lige det sidste ,denne her har mindre udvendige mål,og jeg vil helst have noget der

er så usynlig som muligt, vil den ikke være udmærket som switch?

https://www.happii.dk/Switch/D-Link-GO-SW-5G-5-Port-GLAN-Switch/2420900?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
MVH Frank Pedersen

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu