|
Kan jeg splitte netværket? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
http://www.pricerunner.dk/pi/167-544182/Hubs-switches/D-Link-5-Port-Gigabit-Ethernet-Switch-%28DGS-105%29-Produkt-Info
Kan ikke lave klikbart link ,desværre Vil denne ikke være OK?,sætter jeg bare stikket fra ledningen i og fører 2 korte ledninger ud til de 2 bokse? Tipsen ,det er Waoo jeg har som Bredbåndsudbyder og yousee som Tv ,så nej?
Redigeret af folp - 24-November-2016 kl. 15:08 |
||
MVH Frank Pedersen
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
- og så skal den have strøm. Jeg kender ikke til Waoo - synes bare det er mærkeligt, hvis man ikke kan bruge sin eget router - jeg har da også selv bypasset min udbyders router - det er ikke noget problem.
|
||
![]() |
||
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
|
Tak for svar, jeg forstår ikke lige hvilken fordel det vil give mig hvis jeg kunne? jeg har jo ikke en router andet end den Waoo?
|
||
MVH Frank Pedersen
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Du skriver at du har problemer med det trådløse netværk - en anden router kan give dig bedre trådløs dækning. En router kan lige så vel som en switch købes på nettet, hvis du ikke har en selv.
|
||
![]() |
||
|
Ah ja på den måde, men nu har jeg skrottet det trådløse til Yousee og bruger kabel, nu er det blot min WD live der skal kables.
|
||
MVH Frank Pedersen
|
||
![]() |
||
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
|
Hvorfor købe en halvdårlig router når manden kan få et godt wifi Access point til samme pris?
Der er godt med hastighed på denne Her |
||
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Klikbar link
http://www.pricerunner.dk/pi/167-544182/Hubs-switches/D-Link-5-Port-Gigabit-Ethernet-Switch-%28DGS-105%29-Produkt-Info Redigeret af nesager - 24-November-2016 kl. 17:00 |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
@tipsen.
Trådstarter har Tipsen ,det er Waoo jeg har som Bredbåndsudbyder og yousee som Tv ,så nej? |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
Muligvis min fejl. Men du skriver noget om en TDC router i dit tidligere indlæg. Mvh. |
||
![]() |
||
|
Tak til alle for jeres svar, lige det sidste ,denne her har mindre udvendige mål,og jeg vil helst have noget der
er så usynlig som muligt, vil den ikke være udmærket som switch? https://www.happii.dk/Switch/D-Link-GO-SW-5G-5-Port-GLAN-Switch/2420900?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
|
||
MVH Frank Pedersen
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |