|
Kan jeg stadig bruge min diskstation? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-December-2017 kl. 17:46 |
Hej.
Jeg har en Synology DS-207+ som jeg har musik liggende på som jeg bruger gennem mit Sonos. Jeg har ikke brugt den i et års tid nu og den har været slukket. Da jeg stoppede med at bruge den var det med den nyeste opdatering. Der er ikke kommet flere opdateringer til den siden (det er de stoppet med). Kan jeg stadig bruge den når nu den er oppe i årene, eller vil det være risikabelt mht. virus og lign? Overvejer måske at købe en ny men ved ikke om jeg vil få den brugt nok. mvh |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan sagtens bruge den endnu.
Bare lad være med at åbme for fjernadgang og download opgaver. |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
Super. Tak |
|
![]() |
|
Så fik jeg den startet op. Kan se det er en 209+ men det gør ikke noget. Hvor er det jeg lukker for fjernadgang?. Jeg kan ikke rigtig finde det. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
.alt hvad der har med FTP, cloud etc at gøre. - der er ikke "1 sted" du kan gøre det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |