|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() Sendt: 18-August-2008 kl. 19:34 |
jeg har fundet den her billige HDD som jeg tror kan bruges i min ps3, men skal lige være sikker. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=383774&am p;searchArea=&Soegeord= Andre som har skiftet i deres, Og er det svært? min er 40gb udgaven, ved ikke om det har noget at sige? |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Den kan du sagtens sætte i. Det er ikke svært overhovedet. Det tager ca 1 minut at skifte den ud rent fysisk. Sørg for at have en skruetrækker der passer så du ikke kværner skruerne. Tryk skruetrækkeren hårdt ind i skruen og drej den så, så kan du høre skruen slipper. Husk at tage backup inden, eller kopier savegames over på usb nøgle/ IPOD, så du ikke skal starte forfra i spil. |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Jeg har netop købt den (uden at se dit indlæg) og glæder mig til at lege med den i morgen
![]() * SATA-150 er nok, da PS3 ikke understøtter SATA-300. * 5400RPM afgiver mindre varme end en hurtigere disk. * Ville hellere have haft Hitachi end Samsung, da de har et bedre rygte for 2.5" harddiske (har selv en i min bærbar, som faktisk også bliver udskiftet af den nye Samsung). Bemærk som Klondike skrev! lav backup af din savegames m.v. efter ønske, for når du tager den gamle harddisk ud, vil den blive formateret når du sætter den ind igen! Redigeret af broeman - 18-August-2008 kl. 20:08 |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jeg har en 320 GB WD disk i min. Det er den største man kan få der passer til PS på nuværende tidspunkt. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=414420&am p;Specs=true# |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
I skal have tak for hjælpen, Så tror jeg at jeg nøjes med den 250gb. Jeg har heldigvis ikke spillet så meget på min ps3, bruger min xbox. så der er ikke så meget der kan gå tabt tror jeg. Men er der en måde hvor jeg bare kopier alt jeg har på den til en usb nøgle? Broeman: Du må lige sige til hvordan den køre med den nye i morgen når du har fået den sat i. Klondike: Larmer din 320Gb mere end den der sad i? |
|
![]() |
|
![]() |
Med hensyn til støj, så er den helt lydløs, som den anden der sad i fra starten. Den eneste måde at, kopiere alt indholdet fra den gamle på engang er backup funktionen. Men den kan du nok ikke bruge hvis du kun har en USB nøgle. Ellers må du ind i mapperne (Spil værktøj til gemte data, eller musik, foto, video ) til det du vil kopiere over og trykke på Trekant, og derefter vælger du bare kopier. Det kan også godt være at den efter du har sat den nye disk i, ikke kan finde firmwaren. Hvis den gør det kan du hente den her. Underhjælp og support for ps3. downloader du den nyeste firmware.
Redigeret af Klondike - 18-August-2008 kl. 21:00 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det, Så burde jeg knne finde ud af det Ellers vender jeg lige tilbage igen. Men det er sgu dejligt man kan sætte større i. |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Så fik jeg udskiftet harddisken, hold da op hvor de skruer sidder fast.
Bliver mødt af en opstartskærm der spørger om jeg vil formatere, og jeg siger ja ... efter det genstarter den og jeg mødes af mine logins, og jeg kan igen starte med at hente mine PSN-spil og kopiere save-data over fra min USB-nøgle. Udover at skulle hente min skruemaskine frem, tog det ingen tid at lave ![]() |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder rigtig godt, Så må jeg lige få den bestilt i morgen Den er jo temmelig billig. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad skal jeg huske at gemme? For min usb nøgle er kun på 4gb, og den skriver jeg skal bruge 4 mere for at få det hele over på. Men jeg har slettet demoer og alt det, så ved ikke lige hvad fylder 8gb? Jeg har bestilt den, så skal gerne være sikker på om der er noget vigtigt jeg skal gemme, og hvor jeg henter det? Tænker på om jeg skal gemme min profil eller noget |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
![]() |
Da jeg skiftede min HD fyldte min backup omkring 250mb og det var kun system og savegames og da savegames ikke fylder så meget pr. stk. så har du enten multimange saves liggende, eller også har du glemt at slette noget. Har du husket at slette installerede spil, film, musik og fotos? Har du købt nogle spil via PSN så kan du sagtens hente dem igen bagefter uden at det koster ekstra, så længe du bruger den samme profil. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har et par trailer som næsten ikke fylder noget, Men jeg har næsten ikke spillet spil på den. tror 8stk i det hele, men kan godt huske den installerede noget på spillet MGS4. Ellers ved jeg ikke hvad det skal være, er der ikke et sted som på xbox360 hvor man kan se hvor meget der ligger i de forskellige mapper? jeg har nemlig ikke billeder eller noget på den, Et par temaer har jeg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |