|
Kan jeg undgå forstærker? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juli-2017 kl. 22:54 |
|
Jeg har et vt30 hvorfra jeg har trukket
- 4 x hdmi ud - optisk ud Der er følgende slået til via hdmi - Apple tv - PS4 Jeg overvejer en trådløs soundbar ala sonos. Jeg vil gerne undgå en forstærker som er altoverskyggende 1. prioritet. Men skal jeg det, så skal tv, ps4 og Apple tv vel forbindes direkte til soundbar? Og der er næppe en soundbar med så mange indgange? |
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
|
Den lyd der kommer ind via HDMI indgangene vil vel også komme ud via den optiske udgang hvis ikke jeg har misforstået et eller andet. Så jeg mener ikke du behøver noget ekstra udstyr.
(PS. HDMI er indgange - ikke udgange). |
||
/Peter
|
||
![]() |
||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
|
Du skal vel blot forbinde dine enheder til TV'et som nu og vælge lydoutput til at være optisk eller hvad?
Check dog om det virker for der kan tilsyneladende være begrænsninger i dette fra TV fabrikantens side.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Den vejer alligevel 13100 kg! Så foretrækker jeg en AVR med højttalere ![]() Redigeret af Kampus - 05-August-2017 kl. 09:33 |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Mon ikke der skal støbes en sokkel til sådan en fætter. ![]() Mvh. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |