recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan kun finde Kanal Kbh I Vista med DVB-T
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan kun finde Kanal Kbh I Vista med DVB-T

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TJMacGyver Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-November-2007
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan kun finde Kanal Kbh I Vista med DVB-T
    Sendt: 14-November-2007 kl. 19:06
Jeg er simpelthen ved at blive sindsyg!!!!

Hvorfor kan jeg kun finde kanal københavn?

Det et "MSI DIGIVOX  mini II (v3.0)" og windows finder det som "AF9015 BDA Device"

Jeg har prøvet at sætte regionen til både sverige og danmark i Vista Media Center.

Den finder kun Kanal københavn, og den går tilmed klart igennem.
jeg har prøvet både med med den lille tilhørende antenne og en lidt større med indbygget forstærker og helt uden antenne, ingen synlig forskel

der er en lille blå diode som tænder inde i selve usb-donglen når jeg tuner ind på kanal københavn.

Jeg bor på 4. midt på nørrebro, så jeg burde da kunne modtage mindst de danske kanaler og vel også de svenske?

Nogle steder skriver folk at man bare skal søge på K51 jeg kan ikke finde et eneste sted i Media center hvor jeg kan få lov til at skrive en konkret kanal/frekvens eller noget som helst.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2007 kl. 19:14

Det er meget svært, (næsten umuligt), at modtage DTT i den indre by, uden en udendørs antenne. Kanal København er ikke på det normale DTT net den skulle være med i DVB-H forsøget, og sender (mener jeg) fra Gladsakse senderen. Det er korrekt, at DR og TV2 sendes Digitalt fra Hove på K51.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2007 kl. 19:29
det kan godt være at jeg ikke forstår ret meget :)

Men så burde jeg da ikke kunne modtage kanal københavn? det er da en DVB-T modtager jeg har.

og har du nogen ide om hvordan man indstiller kanal osv i Vista media center? jeg kan kun finde det der autoscan
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2007 kl. 19:34

Jeg kender ikke noget til Mediea Centre, ikke endnu i hvert fald.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2007 kl. 18:09
Jeg har faktisk fået alle de danske til at komme klart igennem med en stueantenne, med "parabol" og indbygget antenneforstærker.

den står i et vindue og pejer mod vest :)

Så det kan lade sig gøre :)
Så ville det bare være rart hvis jeg også kunne modtage de svenske :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu