recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan kun spille ingen menu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan kun spille ingen menu

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xzelsior Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan kun spille ingen menu
    Sendt: 22-Juli-2008 kl. 23:25
Hej jeg har købt mig en ps3 af en af mine venner der virkerde den 100 pct, men her hjemme ved mig virker den kun på den måde jeg kun kan komme ind i spillende ikk nogen menu overhovedet.. håber i kan hjælpe mig..
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2008 kl. 00:05
Når jeg prøver så skriver den bare understøttes ikke, men kort tid efter går spillet igang også hvis jeg prøver at trykke på afslut spil for jeg bare en skræm frem hvor der står understøttes ikke  håber i kan hjælpe mig...
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2008 kl. 05:32
Og det er originale spil?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2008 kl. 07:10

Man kan vel ikke bruge kopierede spil på en PS3, og uden spil burde den jo ihvertfald komme til menuen.

Måske kunne det være noget med en opløsning der ikke understøttes? Prøv at tilslutte med en anden kabel type - f.eks. component/scart hvis du bruger HDMI nu, eller omvendt (er bare et gæt, men værd at prøve.

Her er der en guide til hvordan du laver et hard-reset, men du kan vist nok miste noget data: http://www.tech-recipes.com/rx/2265/ps3_how_to_factory_hard_ reset

Redigeret af Kasper_J - 23-Juli-2008 kl. 07:11
Til top
camino Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2006
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2008 kl. 08:06

Jeg er ret sikker på det har noget med opløsning at gøre, da spillet automatisk stiller opløsningen.

Har sammen problem lige pt, da jeg bor hos mine forældre lige nu, de har en tv der understøtter 720p, og jeg har selv et der understøtter 1080p. Min ps3 er sat til 1080p og derfor kan jeg kun´spille spil, menuen kan man ikke se.

Ring til din ven og hør hvilken opløsning han kørte med. Tag den evt tilbage til ham og få ham til at sætte output/opløsningen så det passer til din skærm.

Alternativt kan du få en til at tælle "tryk", du kan stadig navigerer i menuen, du har bare intet billed, mener det er helt til venstre, derefter 1 til højre, efterfulgt af 9 ned, mener det er der opløsningen ligger men tjek lige selv hvis du prøver dette. 

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2008 kl. 08:39

Ja det er vel ikk andet for..

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2008 kl. 08:56

Du kan resette opløsningen til factory, ved at holde on knappen inde i ca 4-5 sekunder når du tænder konsollen.

1. Sluk konsolen helt også bagpå.

2. tænd konsolen bagpå.

3. Tænd konsolen og hold kanppen inde på selve konsollen, indtil du hører nogle korte bip lyde. Så er den resat til default opløsningen.

Du mister ikke nogle data eller noget som helst ved at gøre det.

Redigeret af Klondike - 23-Juli-2008 kl. 08:57
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2008 kl. 08:58

hej det har jeg prøvet og gøre, der sker heller ikk noget ved det.. Desværre

Til top