|
Kan kun vælge stereo i Netflix, på chromecast v2. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2016 kl. 21:26 |
Jeg har det irriterende problem, at jeg ikke får muligheden for at kunne bruge 5.1 på chromecast v2 i Netflix. Den viser kun det er muligt med stereo.
Med HBO virker det fint med 5.1 lyd. Hvis jeg sætter min gamle chromecast v1 til, så kan jeg godt få 5.1 lyd på den. Håber der er en der ude, som lige har løsningen på mit problem :-) |
|
![]() |
|
Juhler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv en genstart gennem appen på din telefon, jeg har haft samme problem på den gamle chromecast.
|
|
Sony 46" (Gammelt HX700), Pioneer VSX924, B&W CM1+CMC+M1+ASW608, Nvidia Shield 16 GBo, Fuldt UniFi setup og Synology DS415+
|
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
Desværre ikke noget som hjælper.
Jeg har prøvet at gendanne den, uden det hjalp. Kan bare ikke forstå, hvorfor den gamle model virker fint med 5.1, i samme port. Og det er jo også mærkeligt, at HBO virker fint med 5.1 på den nye model, bare ikke Netflix.
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Online Point: 803 |
Brug din PS4 den virker bare ;O) ellers skriv hvordan du har tilkoblet din cromecast? Hilsen Jonas Bojer
|
|
![]() |
|
Jeg kan bedst lide at bruge Chromecast, da den har alle streaming tjenester. Min Chromecast er sat i min Onkyo NR809, men som sagt er det jo kun Netflix som er problemet på den nye model Chromecast. Lige nu bruger jeg min gamle model Chromecast, i præcis samme indgang i Onkyo NR809, og der er der som sagt fint nok 5.1 lyd. Men jeg købte den nye model, for at få bedre WIFI (5Ghz) så derfor er det lidt irriterende at jeg så bliver nødt til at bruge den gamle. Jeg mener bare at dengang jeg købte den, der virkede det fint nok med 5.1 fra den, men er lidt i tvivl, da jeg mest har brugt HBO. |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1485 |
Min Nvidia Shield TV har også, nogle gange, det problem, at der ikke er mulighed for 5.1 med Netflix, før genstart...
|
|
![]() |
|
jacobn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2015 Status: Offline Point: 31 |
Jeg har fået samme problem og er rimelig sikker på at det virkede i sidste uge. Selvom der står at filmen er med 5.1 lyd så kan der kun vælges stereo.
|
|
![]() |
|
Og din er også den nyeste model? Jeg har lige fået min bror til at afprøve hans, som også er den nyeste model, og han kan heller ikke vælge 5.1 på Netflix. Men også ved ham virker HBO med 5.1. Ved ham sidder den i en Denon receiver. |
|
![]() |
|
jacobn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2015 Status: Offline Point: 31 |
Ja det er den nyeste version.
Jeg prøvede lige at hente min gamle Chromecast fra soveværelset og sætte den i min receiver (samme indgang som version II). Og der kan jeg godt vælge 5.1. Byttede om igen og stadig kun stereo på ver.II. Så det ser ud til at fejlen er relateret til den nyeste udgave :-( |
|
![]() |
|
Tak for tilbagemeldingen :-) Så er der åbenbart ikke andet at gøre, end at vente på at de får rettet fejlen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |