|
Kan log-in undgås? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2219 |
Funktioner
Tak(0)
|
"Nyere PC med Windows"... Det har jeg også... Men hvilken Windows har du? Hvis, Windows 11, så kan det være, min vildledning ikke duer mere?
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
MortenBby
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en 11 mdr gl stationær med win 11 Og så skal jeg rode lidt mere med powershell før jeg forstår det.
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se evt. dette link (ikke testet da jeg pt er på arbejde)
|
|
MortenBby
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
Funktioner
Tak(0)
|
Første del har jeg prøvet og kunne ikke få det til at virke. Anden del; at ændre i registreringsdatabasen er lidt for risikabel. Man tak alligevel.
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Umiddelbart synes jeg ikke, det er bøvlet med en fire-cifret pinkode ;-) og så er den trods alt låst for uvedkommende.
|
|
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 ahorn
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |