|
Kan Logitech Harmony-serien styre CD's Medieboks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2013 kl. 17:31 |
Hej...
Kort spørgsmål:
Canal Digital's Mediaboks kan bl.a. fjernbetjenes via et APPLE-produkt.
Men da jeg ikke ønsker et sådan "vidunder" indenfor murerne, før sidste nødløsning. så søger jeg andre muligheder. Og da vi efterhånden har et hav af fjernbetjeninger liggende, så forsøgte jeg at finde noget info, om Harmony-serien kunne indstilles til CD's Mediaboks. Via deres eget setup self...
Men uden held - derfor jeg vil høre, om der er nogle herinde, som har haft held med at få dette sat op. Jeg har ikke selv investeret i nogle Harmony-fjernbetjeninger endnu og skal først have nogle ting afklaret. Bl.a. dette...
Ser frem til at høre fra Jer...
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis mediaboksen kan styres via ir fjernbetjening kan Harmony også lære det
Har selv en One og Touch i huset. bruger den til alt grejet. dog har jeg ikke canal digital |
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Hansie...
Det kalkulerede jeg også med, at den kunne lære.
![]() Men ville gerne have dette bekræftet fra en eller flere som har denne boks.
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |