|
KAN MAN DETTE |
Besvar |
Forfatter | |
Claus
Bruger Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
Emne: KAN MAN DETTE Sendt: 10-December-2006 kl. 07:50 |
Er det muligt at en optagelse på hdd-optager kan overføres til Sonys PSP, eller skal man via sin pc. Hvis jeg er nødt til at konvetere optagelsen på pcén, er der så nogen som har et link til en god vejledning om hvordan man gør. Hvis jeg tilslutter pspén til mit trådløse netværk, vil jeg så kunne se det samme på nettet med pspén som jeg kan på min pc, eller er der begrænsninger i layout udover at billedet selvfølgelig er mindre. Det kunne jo være lidt smart, at have en psp med adgang til trådløst net i sin stue, så kunne man hurtigt finde tv-programmer og checke mails.
|
|
Psudo
Bruger Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
Sendt: 10-December-2006 kl. 08:45 |
Mit bedste bud på dette er, udover Sonys eget "location free tv" system, det gratis homebrew program pimpstreamer. Dette kræver selvfølgelig at du har en psp der "sat op" til homebrew applikationer. (Læs: kører i en eller anden form for firmware 1.50 tilstand) Ellers skal du konvetere manuelt fra pc før disse kan overføres til psp´en og afvikles. Der findes flere programmer der kan dette, prøv google eller pspupdates.qj.net V.H. Psudo |
|
Claus
Bruger Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
Sendt: 11-December-2006 kl. 06:29 |
Hvordan ser "nettet" ud på en PSP
|
|
Psudo
Bruger Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
Sendt: 11-December-2006 kl. 08:07 |
Hvis du kan finde et åbent ledigt AP kan du jo prøve at lave en forbindelse, der er ikke de store overraskelser... |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |