|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Odelheim ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 05-Marts-2008 kl. 20:24 |
|
Hej Recorders. Efter at have fundet mit nye tv i tv-forummet, er jeg nu rykket herind, for har hørt at de indbygget højtalere man finder i fladskærme idag skulle være det rene hø. Så jeg ville høre om i kunne anbefale nogle gode højtalere jeg kan have stående ved siden af skærmen, som koster under 1000kr, men som sefølig gir mest value for pengene. De må sefølig også gerne se lidt pæne ud, det ville ikke skade ;) Jeg skal ikke have alt muligt surround sound lige pt, ville have det fint med to stereo højtalere som bare boosted den lyd der kom ud af tv'et en tak op. /Odelheim Edit: Har bestilt en Panasonic 42" PX80 plasmaskærm. Redigeret af Odelheim - 05-Marts-2008 kl. 20:25 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det er jo selvfølgelig muligt, at tildlutte et sæt PC højttalere, enten et 2.1 eller et 2.0 system. det vil da anbefales at bruge et 2.1 system, da der jo så er en SW. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
|
Problemet er, at du ikke bare kan købe to højttalere, og sætte dem til tv'et. Du skal have en forstærker eller en receiver til at trække højttalerne, og så koster det lige pludselig mindst 3000,-.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Et PC sæt har indbygget forstærker, de tilsluttes Headset udgangen. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
|
Hvis du bare vil have lidt bedre lyd en tv´et levere, så kig evnt. på nogle af creative PC højtalere, der kan du få et sæt med 2 højtalere og en sub, så får du da bedre lyd end de fleste tv levere, kig evnt. her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=159512
|
||
![]() |
||
Odelheim ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Har kigget på de her, er det nogle i har noget erfaring med, og som i ved ville fungere godt med min nye plasma? |
||
![]() |
||
BrianL ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
|
Nu kender jeg ikke rigtig noget til PX80.
På mit PX70 findes der ikke nogen udgang til høretelefoner. Hvis tilfældet er det samme på PX80, så kan du ikke tilslutte PC højttalere i den udgang i hvert fald.. |
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
|
Kan han saa ikke bruge et scart til phono stik, med en phono til jack omskifter.
|
||
![]() |
||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
|
mit råd ville være et Logitech Z2300 THX, det levere lige så godt som Z5500 bare at det er 2.1 system. Det er det eneste lyd til et tv i 1000kr klasse som kan levere en god oplevelse, og så er det jo bare at smække det til i headphone udgangen på tv´et. det er jo ikke en genialt løsning, men den bedste blandt pc speakers. lad dig ikke lokke af de mange andre sæt, Z2300 klarer jobbet. tror det koster 930kr og så ryger der en 70-100kr oveni i porto |
||
![]() |
||
![]() |
|
I modsætning til PX70, så har PX80 modellerne en Headset udgang. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Skide godt Det var lige det jeg havde brug for at høre. Så hvis jeg køber et sæt pc-højtalere med indbygget forstærker og sætter dem i headset udgangen, så er jeg også istand til at styre lyden med fjernbetjeningen til fjernsynet? |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Der er altså audio-out bag på TV ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |