|
Kan man lave en 3d projektør igen? |
Besvar |
Forfatter | |
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-August-2016 kl. 12:29 |
Hej.
Er der nogen som ved om det er muligt at reparere en 3d projektør igen?? En af mine venner havde købt en 3d projektør og havde den åben for at rengøre den, men så efter at han samlede den igen, så virker den ikke. Dvs den starter fint op, men uden billede, og han har checket at alle kabler sidder ordentligt. Han er bange for at noget dyrt er gået i stykker, og måske ikke kan skiftes. Mvh Guldhammer
|
|
//Guldhammer
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alt kan laves.
Men vi er jo ude i gætteleg her . Hvad ønsker du at vide mere end "den kan lavés " |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Projektør
Projektor |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4044 |
Funktioner
Tak(0)
|
har i haft lukket den op igen, og tjekket, den er lukker ordenligt. for der er nok en kontakt, der ikke er trykket helt ind
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uanset om der er tale om en projektør eller en projektor, er der chance for, det er pæren, der er brændt af...
Jeg ville nok skrue pæren ud, og tjekke, om den sidder ordentligt, eller der er kommet skidt imellem kontaktfladerne.
ALT kan laves. Det er blot et spørgsmål, om det kan betale sig...
Redigeret af Supergris - 27-August-2016 kl. 17:10 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |