recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man optage fra Viaplay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man optage fra Viaplay

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man optage fra Viaplay
    Sendt: 25-April-2016 kl. 11:47
Efter at Viasat nu har samlet al kampsport på Viaplay Fighting overvejer jeg at tegne abonnement herpå og opsige TV3 Sport 1 og 2 som jeg har tilkøbt hos Stofa.
Men kan man optage fra Viaplay - jeg ønsker ikke at stå op midt om natten for at se en direkte boksekamp?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Gubia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2015
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2016 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Men kan man optage fra Viaplay - jeg ønsker ikke at stå op midt om natten for at se en direkte boksekamp?

Flemming

Så vidt jeg ved, så er det pt ikke muligt at optage fra Viaplay.. Dog mener jeg at alle udsendelser ligger til streaming i deres arkiv, sådan at det kan ses når man har tid..
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2016 kl. 14:14
Jeg faldt over dette stykke software: http://download-software.dk/audials-moviebox
Er der mon nogen der har prøvet det og ved om der er en indbygget timerfunktion?

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4074
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2016 kl. 14:43
hvad med rettighederne? dem fløjter du så højt og flot på?
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2016 kl. 20:21

Efter at Viasat nu har samlet al kampsport på Viaplay Fighting overvejer jeg at tegne abonnement herpå og opsige TV3 Sport 1 og 2 som jeg har tilkøbt hos Stofa.

Flemming

Nej men du kan vist spole op til 12 timer tilbage i sportsudsendelser.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2016 kl. 20:52
Vi må ikke hjælpe dig med at finde en løsning her på siden. Vi må godt snakke om pirateri, men vi må ikke guide til det.

Det er desværre ikke lovligt at gøre.
Til top
andersp2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersp2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 14:23
Har tidligere brugt Replay Media Catcher til at optage fra DR nu og tv2 play.
altså arkiveret materiale.
http://applian.com/replay-media-catcher/

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Vi må ikke hjælpe dig med at finde en løsning her på siden. Vi må godt snakke om pirateri, men vi må ikke guide til det.

Det er desværre ikke lovligt at gøre.

Har du en henvisning til en lov der forbyder en at optage fra en kilde man abonnerer på?
Og hvad har det i øvrigt med pirateri at gøre?

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Flemming

Nej men du kan vist spole op til 12 timer tilbage i sportsudsendelser.

Hvis udsendelsen ikke længere er der, kan jeg jo ikke spole tilbage i den.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

hvad med rettighederne? dem fløjter du så højt og flot på?

Rettigheder??? Du mener altså der er forskel på rettighederne alt efter om der optages fra kabeltv, parabol, egen antenne, eller fra internettet???

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 17:03
ja i særdeles høj grad. du har absolut INGEN rettigheder til noget som helst når det kommer ud af hverken et TV-kabel eller via indernettet. Hvorfor tror du ellers der er den kopibeskyttelse på alt? 

Ud over det så er der også lige forum-reglerne!
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

ja i særdeles høj grad. du har absolut INGEN rettigheder til noget som helst når det kommer ud af hverken et TV-kabel eller via indernettet. Hvorfor tror du ellers der er den kopibeskyttelse på alt? 
Ud over det så er der også lige forum-reglerne!

Der noget der tyder på at i alle sammen har misforstået et eller andet. Bruger i måske ikke jeres recordere til at optage fra jeres TV udbyder? Jo selvfølgelig gør i det, og det samme gør jeg selv (der er sgu ingen kopibeskyttelse på). Og hvorfor mener du så at det gør en forskel at signalet bliver sendt via internettet? Jeg ser umiddelbart ingen forskel på om man optager fra Stofa, Yousee etc. eller fra Viaplay. Jeg mener heller ikke denne diskussion strider mod forum reglerne, men det må administrator jo så afgøre og begrunde.

Flemming

Redigeret af fltk - 26-April-2016 kl. 17:22
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu