|
Kan man optage fra Viaplay |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2016 kl. 11:47 |
|
Efter at Viasat nu har samlet al kampsport på Viaplay Fighting overvejer jeg at tegne abonnement herpå og opsige TV3 Sport 1 og 2 som jeg har tilkøbt hos Stofa. Men kan man optage fra Viaplay - jeg ønsker ikke at stå op midt om natten for at se en direkte boksekamp?
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Gubia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så vidt jeg ved, så er det pt ikke muligt at optage fra Viaplay.. Dog mener jeg at alle udsendelser ligger til streaming i deres arkiv, sådan at det kan ses når man har tid.. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10569 |
|
Jeg faldt over dette stykke software: http://download-software.dk/audials-movieboxEr der mon nogen der har prøvet det og ved om der er en indbygget timerfunktion?
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4074 |
|
hvad med rettighederne? dem fløjter du så højt og flot på?
|
||
![]() |
||
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
|
Nej men du kan vist spole op til 12 timer tilbage i sportsudsendelser.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Vi må ikke hjælpe dig med at finde en løsning her på siden. Vi må godt snakke om pirateri, men vi må ikke guide til det.
Det er desværre ikke lovligt at gøre. |
||
![]() |
||
andersp2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
|
Har tidligere brugt Replay Media Catcher til at optage fra DR nu og tv2 play.
altså arkiveret materiale. http://applian.com/replay-media-catcher/ |
||
![]() |
||
|
Har du en henvisning til en lov der forbyder en at optage fra en kilde man abonnerer på? Og hvad har det i øvrigt med pirateri at gøre? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
|
Hvis udsendelsen ikke længere er der, kan jeg jo ikke spole tilbage i den. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
|
Rettigheder??? Du mener altså der er forskel på rettighederne alt efter om der optages fra kabeltv, parabol, egen antenne, eller fra internettet??? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
ja i særdeles høj grad. du har absolut INGEN rettigheder til noget som helst når det kommer ud af hverken et TV-kabel eller via indernettet. Hvorfor tror du ellers der er den kopibeskyttelse på alt?
Ud over det så er der også lige forum-reglerne!
|
||
![]() |
||
|
Der noget der tyder på at i alle sammen har misforstået et eller andet. Bruger i måske ikke jeres recordere til at optage fra jeres TV udbyder? Jo selvfølgelig gør i det, og det samme gør jeg selv (der er sgu ingen kopibeskyttelse på). Og hvorfor mener du så at det gør en forskel at signalet bliver sendt via internettet? Jeg ser umiddelbart ingen forskel på om man optager fra Stofa, Yousee etc. eller fra Viaplay. Jeg mener heller ikke denne diskussion strider mod forum reglerne, men det må administrator jo så afgøre og begrunde. Flemming
Redigeret af fltk - 26-April-2016 kl. 17:22 |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |