|
Kan man printe en sms tråd ud? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||||
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Forward hedder også 'videresend' og der er en knap nederst i højre hjørne af skærmen på din iphone (den bliver synlig når du først har klikket på rediger knappen som du finder i øverste højre hjørne). < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|||||
.
|
|||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ok, det er så en trial, men det gør vel ikke noget. Det kan det jeg skal bruge gratis? http://www.tansee.com/iphonetransfersms.html |
|||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ok, så har jeg et par muligheder: Program til PC eller overføre til mail |
|||||
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
jeg har haft koden så den skulle kunne brugs fuld ud.
|
|||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ved ikke hvad der lige sker, men jeg får ikke programmet på min PC, når jeg trykker Download Free Trial |
|||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Har du en forklaring på hvorfor der ikke ligger et program på min PC efter jeg har trykket "Free Download"? Der downloades et eller andet i 15 sek |
|||||
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
der det Google chrome som du bruge, så kan filen ligge under Favoritter / overførsler. |
|||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nej der er Mozilla Firefox. Hov det ligger under den grønne pil i højre øverste hjørne. Hvordan laver jeg programmet aktivt, der er en masse mapper? Redigeret af Kampus - 15-Maj-2013 kl. 19:31 |
|||||
michael79
Funktioner
Tak(0)
|
||||
den gang jeg fik programmet. der kom billede hvor man taster koden ind eller serier nr. ind
|
|||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg har prøvet at skrive navn og den første kode i den nederste boks. Og det accepterede den tilsyneladende. Har ihvertfald fået lavet nogle flotte iPhone-lignende udskrifter
|
|||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |