|
Kan man se 3D via en computer ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jada. "Rigtige" 3D film er jo bygget til 3D. Dvs. de er enten efter-bearbejdet til 3D eller de er optaget i decideret 3D. Der er en verden til forskel på, at lade dit TV lave en 2D om til 3D, og så en rigtig 3D film. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Jeg tror egenligt at alle grafikkort understøtter SBS og O/U 3D fordi opløsningen er halveret. Men nej det bliver ikke kun til 720p 3D, da billederne bliver slået sammen til full hd.
Men SBS og O/U film er jo som regel også komprimeret, så derfor er kvaliteten ikke = med en ægte 3D film. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Så fik jeg endelig bestilt et GT 430 med passiv køling, men selv om de skriver det er et low profile kan man ikke bruge det til det.
For det første fylder den passive køling for meget for det andet følger der heller ikke noget low profile beslag med. Nu har jeg prøvet at søge lidt efter GT 430 og GT 520, low profile med passiv køling men uden held.... Nogen der ved om det findes eller evt en anden tilsvarende model ?
|
|
![]() |
|
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Fandt dette grafikkort er det også i samme niveau ??
|
|
![]() |
|
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
Jeg ville gerne høre ad hvordan man laver semi automatisk aktivering ad 3D. Står nemlig selv med et sådan problem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |