recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man se 3D via en computer ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man se 3D via en computer ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af Djaz Djaz skrev:

Kan man kun få den fulde 3D effekt ved at se originale 3D film ?

Jada. "Rigtige" 3D film er jo bygget til 3D. Dvs. de er enten efter-bearbejdet til 3D eller de er optaget i decideret 3D. Der er en verden til forskel på, at lade dit TV lave en 2D om til 3D, og så en rigtig 3D film.

Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 15:13
Jeg tror egenligt at alle grafikkort understøtter SBS og O/U 3D fordi opløsningen er halveret. Men nej det bliver ikke kun til 720p 3D, da billederne bliver slået sammen til full hd.

Men SBS og O/U film er jo som regel også komprimeret, så derfor er kvaliteten ikke = med en ægte 3D film.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Djaz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2008
Sted: Denmark
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Djaz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 09:17
Så fik jeg endelig bestilt et GT 430 med passiv køling, men selv om de skriver det er et low profile kan man ikke bruge det til det.
For det første fylder den passive køling for meget for det andet følger der heller ikke noget low profile beslag med.

Nu har jeg prøvet at søge lidt efter GT 430 og GT 520, low profile med passiv køling men uden held.... Nogen der ved om det findes eller evt en anden tilsvarende model ?
Til top
Djaz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2008
Sted: Denmark
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Djaz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 09:19
Fandt dette grafikkort er det også i samme niveau ??

Til top
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juni-2011
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af h8red h8red skrev:

Jeg kører et GT430, det er lowprofile og fås også som passivt kølet.
Er meget tilfreds med dette.
Derudover bruger jeg Arcsoft TMT5 til bluray 2D og 3D, ingen problemer der.
Har dog skiftet fra Windows Mediacenter over til XBMC.
Tror du skal holde dig til windows mediacenter og arcsoft tmt5 hvis du vil have noget, der er brugervenligt.
Det med en semi automatisk aktivering af 3D funktionen, kan vi altid hjælpe dig videre med.

Jeg ville gerne høre ad hvordan man laver semi automatisk aktivering ad 3D. Står nemlig selv med et sådan problem.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu