|
Kan man se DRTV i udlandet? (EU) |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2020 kl. 20:05 |
Er der een, der vil give mig et link til DR der fortæller, hvorvidt det er muligt at se streaming TV via den NYE APP DRTV i udlandet (EU) ?
Det er ikke en mening, jeg har brug for, men derimod en direkte henvisning til DR, hvor det fortælles, om det er muligt eller ej at se Streaming DRTV i udlandet. Tak. Redigeret af bentpetersson - 01-Januar-2020 kl. 20:18 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det er vist lidt forskelligt alt evt hvilke udsendelse det er.
Men går ind på dr.dk og klik på tv Redigeret af PerW - 01-Januar-2020 kl. 20:09 |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Tak. Jeg synes, at jeg forgæves har været de fleste steder på både Internettet og hos DR. Så derfor ønsker jeg et lnk
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det kommer som der er skrevet an på hvilke udsendelser det er. DR er jo på licens og ikke som de øvrige på abonnement, dem på abonnement er der som udgangspunkt ikke problemer med.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det tror jeg, at du har ret i. Vi har også tidligere streamet på den gamle app med begrænsninger
Redigeret af bentpetersson - 01-Januar-2020 kl. 20:47 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
det kommer meget an på om det er noget dr har lavet og om de evt. har licens for det.
Du kan sagtens se nyheder, men jeg tror at bagedyst,. Kan du ikke se, for det er koncept som dr har betalt for og de har nok kun fået rettigheder til at vise det i dk. Ellers skal man have en vpn, så det se ud til at man kommer fra dk. Nogle routere har indbygget vpn
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
EU reglen omkring det er lavet så man kan se sine betalings tjenester, (herunder betalings TV) i EU, den er ikke rettet mod tjenester der financieret på anden vis, som f.eks DR som er licens betalt. Har man f.eks You See. så kan DR ses i EU på deres App.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 654 |
Jeg er i Sverige lige nu og det er næsten kun de danske udsendelser man kan se
|
|
![]() |
|
Tak til jer.
Den nye app har de samme begrænsninger som den gamle. TÆNK skriver DR’s indhold er undtagetDR TV’s indhold er finansieret af licensen. Derfor kan DR stadig begrænse adgangen, så den kun omfatter danske licensbetalere. Nytårstalen, valg-aftener og andet populært indhold fra DR er dog ofte tilgængeligt fra udlandet, ligesom nogle serier og udsendelser er det. Filmstriben, bibliotekernes gratis-tjeneste, er også begrænset til visninger i Danmark. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Kan du sokken, som vor udsendte i Sverige ☺️, gå på DRTV og tjekke om du kan se bagedysten eller om den også udelukkes ?
Redigeret af bentpetersson - 01-Januar-2020 kl. 21:24 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 654 |
Det kan man godt se😊
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det skyldes rettigheder.
Hvis en engelsk sproget udsendelse kan ses af alle, bliver den meget dyr at købe. Derfor kan man ikke se den med udenlandsk ip. Har man en VPN forbindelse, er det muligt at kigge med fra udlandet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |