recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man se DRTV i udlandet? (EU)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man se DRTV i udlandet? (EU)

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man se DRTV i udlandet? (EU)
    Sendt: 01-Januar-2020 kl. 20:05
Er der een, der vil give mig et link til DR der fortæller, hvorvidt det er muligt at se streaming TV via den NYE APP DRTV i udlandet (EU) ?

Det er ikke en mening, jeg har brug for, men derimod en direkte henvisning til DR, hvor det fortælles, om det er muligt eller ej at se Streaming DRTV i udlandet. Tak. 


Redigeret af bentpetersson - 01-Januar-2020 kl. 20:18
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 20:08
det er vist lidt forskelligt alt evt hvilke udsendelse det er.

Men går ind på dr.dk og klik på tv




Redigeret af PerW - 01-Januar-2020 kl. 20:09
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 20:15
Tak. Jeg synes, at jeg forgæves har været de fleste steder på både Internettet og hos DR. Så derfor ønsker jeg et lnk
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 20:42
 Det kommer som der er skrevet an på hvilke udsendelser det er. DR er jo på licens og ikke som de øvrige på abonnement, dem på abonnement er der som udgangspunkt ikke problemer med.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 20:45
Det tror jeg, at du har ret i. Vi har også tidligere streamet på den gamle app med begrænsninger 

Redigeret af bentpetersson - 01-Januar-2020 kl. 20:47
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 20:50
det kommer meget an på om det er noget dr har lavet og om de evt. har licens for det.

Du kan sagtens se nyheder, men jeg tror at bagedyst,. Kan du ikke se, for det er koncept som dr har betalt for og de har nok kun fået rettigheder til at vise det i dk.

Ellers skal man have en vpn, så det se ud til at man kommer fra dk. Nogle routere har indbygget vpn
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 20:56
 EU reglen omkring det er lavet så man kan se sine betalings tjenester, (herunder betalings TV) i EU, den er ikke rettet mod tjenester der financieret på anden vis, som f.eks DR som er licens betalt.
Har man f.eks You See. så kan DR ses i EU på deres App.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 21:01
Jeg er i Sverige lige nu og det er næsten kun de danske udsendelser man kan se
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 21:08
Tak til jer.
Den nye app har de samme begrænsninger som den gamle. 
TÆNK skriver

DR’s indhold er undtaget

DR TV’s indhold er finansieret af licensen. Derfor kan DR stadig begrænse adgangen, så den kun omfatter danske licensbetalere.

Nytårstalen, valg-aftener og andet populært indhold fra DR er dog ofte tilgængeligt fra udlandet, ligesom nogle serier og udsendelser er det.

Filmstriben, bibliotekernes gratis-tjeneste, er også begrænset til visninger i Danmark.

Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg er i Sverige lige nu og det er næsten kun de danske udsendelser man kan se

Kan du sokken, som vor udsendte i Sverige ☺️, gå på DRTV og tjekke om du kan se bagedysten eller om den også udelukkes ?


Redigeret af bentpetersson - 01-Januar-2020 kl. 21:24
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 22:42
Det kan man godt se😊
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2020 kl. 23:35
Det skyldes rettigheder.

Hvis en engelsk sproget udsendelse kan ses af alle, bliver den meget dyr at købe.

Derfor kan man ikke se den med udenlandsk ip.

Har man en VPN forbindelse, er det muligt at kigge med fra udlandet.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu