|
Kan man se DRTV i udlandet? (EU) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Tak sokken for tjek af DRTV i Sverige.
Også tak til dig Mufti for din orientering.
|
||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||||
![]() |
||||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|||
Yousee og Boxer giver mulighed for at streame deres kanaler via app.
Gad vide om det fungerer i udlandet?
|
||||
![]() |
||||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|||
Det har jeg gjort på stofa med stofa-webTVappen i årene siden det skulle åbnes inden for EU mv.
Det fungerer rigtig godt, og jeg har kunnet se alle vore abonnerede kanaler. WebTv følger automatisk med, når du har tv fra Stofa. Du skal ikke gøre andet end at oprette et MitLogin og hente WebTv app'en til din mobil, tablet eller Apple TV 4. App'en findes til Android og iOS. ... Du kan nemlig streame de fleste af dine tv-kanaler - både ude og hjemme.
|
||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||
You See kan naturligvis bruges i EU, man IKKE i et EØS land. |
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
|||
Selvom Schweiz står udenfor EU har det også fungeret der.
|
||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||||
![]() |
||||
Michael Kjærsgård ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2011 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 10 |
|||
Hvis du i stedet for lokalt wifi bruger mobilt data med dit danske SIM-kort, så har du en dansk IP-adresse og ingen begrænsninger i indhold på de forskellige tjenester
|
||||
![]() |
||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
|||
Det tror jeg ikke på. Du får en lokal ip adresse i det land din mobil er på nettet.
|
||||
![]() |
||||
|||
Tak. Det har jeg desværre ikke. Men jeg har også Stofa WebTv bragt med - plus en ChromecastUltra). Stofa WebTv sender jo flowTV på alle vore abonnerede TV kanaler, så det går fint med udbudet. .
|
||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||||
![]() |
||||
Michael Kjærsgård ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2011 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 10 |
|||
Redigeret af Michael Kjærsgård - 19-Januar-2020 kl. 00:57 |
||||
![]() |
||||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
|||
Tro mig, du får IKKE en dansk IP i udlandet, det er simpelthen teknisk umuligt. Udbyderne bruger andre metoder til at sikre, at du har et dansk abonnement. Jeg kender dem ikke, men det er 100% sikkert ikke IP adressen der bruges.
|
||||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||||
![]() |
||||
|||
Der er vel 2 muligheder - IP-adresse eller GPS lokation fra telefonen. Hvis man ikke giver den pågældende app. adgang til at bruge GPS lokation er der kun IP'en tilbage. Lige på stående fod kan jeg ikke komme i tanke om apps (siger ikke at der ikke kan findes en) som faktisk bruger GPS lokationen
|
||||
![]() |
||||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
|||
Problemet er bare, at hvis en mobil har en dansk IP adresse i f.eks. Holland, så får den ikke forbindelse til mobilnettet.
|
||||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |