|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Mindtrekker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() Sendt: 27-Maj-2009 kl. 16:24 |
|
Hej. Jeg har lige købt en popcorn Hour A100 fin maskine ;-). I den forbindelse har jeg ligeledes købt en ekstern HD. Når jeg slukker Popcorn kører harddisken stadigvæk da den er forbundet til USB porten. Kan man slukke den også, UDEN at skulle tage strømmen helt.??
|
||
![]() |
||
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
![]() |
|
Er det Gulleberg der skriver her på forum..? Burde harddisken ikke slukke helt når PCH er i standby..? Nicolai
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
har du lavet en opdatering, så skulle det hjælpe. min usb slukker, der er dog stadig lys i den, men selve drevet slukker. |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
|
Det kommer an på harddisken...
Hvis harddisken får strøm eksternt fra, så skal det jo være harddisken selv, der "spinner ned", når der ikke længere er aktivitet på den. Det gør mine externe HDDs i hvert fald automatisk efter nogle minutter, hvis intet program har tilgået disken... |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
Mindtrekker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
Den harddisk jeg har er en Verbatim 320gb 2,5 tommers. Den sættes til via USB porten foran på Popcorn Hour - jeg er i tvivl omkring hvorvidt den slukker da den stadigvæk lyser blåt og lyder som om den kører EFTER popcorn H. er slukket. - Mht til opdatering af software hvordan gør jeg det, når "Kun" bruger usb stick og ekstern Harddisk?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Du skriver din USB slukker... er det også en USB ekstern harddisk?, hvordan opdaterer du når jeg f.eks kun kører USB stick og ekstern harddisk - har du evt en hjemmeside? |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
|
Lige her: Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis jeg nu går ind på hjemmesiden og downloader opdateringen på en USB stick. Kan popcorn Hour da finde ud af resten eller hvordan skal jeg forholde mig til det? |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
for at en haddisk lukker ned skal den have en opdatering. du kan bare bruge en usb stick og ligge filer ned og inde i menu har du mulighed for opdatering. Så laver den det hele for dig. jeg har 2 stk 2,5 disk uden strømforsyning. Mit nye tv kommer først i eftermiddag og det er flere måndere siden jeg har brugt den. Så kan ikke helt huske det. Men vejledning er fin Redigeret af xcardman - 30-Maj-2009 kl. 10:13 |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Super jeg prøver at opdatere. Spændende med nyt Tv hvad har du købt
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
HJÆLP TIL OPDATERING. Hej Alle jeg er stadigvæk i tvivl omkring opdatering POPCORN HOUR. NU har jeg hentet et download på ovenstående hjemmeside - Jeg er i tvivl under pkt. 3 og 4. min popcorn Hour er IKKE tilsluttet internettet, og det virker som om i denne beskrivelse at, den selv skal finde linket udfra pkt. 3 og 4. Kan man opdatere direkte fra et USB stick.....uden at være online? 1. Unzip and copy all files into the root directory of a USB thumbdrive 2. Plug the USB thumbdrive into the NMT 3. Browse to the USB device and use the File Icon to browse to usbupdate.html 4. Press Enter on usbupdate.html, and another Enter on the listed firmware update link. 5. Firmware update will commence and will automatically reboots after done. 6. After NMT boots up with new firmware, if a NMT applications update is 7. Follow through the steps and select to update from USB. 8. NMT applications update will commence and will automatically reboots after it is done. 9. Firmware and NMT applications update is completed at this point |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |