recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man streame fx. DR på Google Nest Hub?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man streame fx. DR på Google Nest Hub?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ptheglev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ptheglev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man streame fx. DR på Google Nest Hub?
    Sendt: 01-Maj-2020 kl. 15:40
Jeg overvejer at købe en Google Nest Hub, men inden jeg gør det, er der så nogen der kan fortælle mig, om jeg kan bruge den til at streame fra fx. YouSee, DR mm.? Er der en browser i?

Vh. Peter < id="__symantecPKIClientMessenger" -sups-flavor-configuration="true" -extension-version="1.0.1" style="display: none;">
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2020 kl. 16:36
Du kan Chromecaste fra din Yousee app til Hub’en. Det virker fint her.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2020 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af ptheglev ptheglev skrev:

er der så nogen der kan fortælle mig, om jeg kan bruge den til at streame fra fx. YouSee, DR mm.? Er der en browser i?

Hej.

Man kan ikke download nogen Apps og der er heller ikke indbygget nogen web browser i den.
Ifølge ca 16:00 inde i denne YouTube video:

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 01-Maj-2020 kl. 17:25
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2020 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af ptheglev ptheglev skrev:

er der så nogen der kan fortælle mig, om jeg kan bruge den til at streame fra fx. YouSee, DR mm.? Er der en browser i?

Hej.

Man kan ikke download nogen Apps og der er heller ikke indbygget nogen web browser i den.
Ifølge ca 16:00 inde i denne YouTube video:

Hilsen Carsten.

JBL har ret i man kan Chromecast til den.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu