|
Kan man streame fx. DR på Google Nest Hub? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2020 kl. 15:40 |
|
Jeg overvejer at købe en Google Nest Hub, men inden jeg gør det, er der så nogen der kan fortælle mig, om jeg kan bruge den til at streame fra fx. YouSee, DR mm.? Er der en browser i?
Vh. Peter
< id="__symantecPKIClientMessenger" -sups-flavor-configuration="true" -extension-version="1.0.1" style="display: none;">
|
||
![]() |
||
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du kan Chromecaste fra din Yousee app til Hub’en. Det virker fint her.
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4822 |
|
Hej. Man kan ikke download nogen Apps og der er heller ikke indbygget nogen web browser i den. Ifølge ca 16:00 inde i denne YouTube video: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 01-Maj-2020 kl. 17:25 |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4100 |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |