|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 29-Juni-2009 kl. 18:51 |
jeg har nu samlet min computer helt. MEN. det firkantet stik på strømforsygningen (mener man kaldte det P4 stikket i gamle dage) er ikke langt nok til at nå helt over i den anden side af bundkortet. der mangler 2 cm.
kan computeren virke uden. eller skal jeg vente med at tænde den til jeg har fået en forlænger til stikket? |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
Jahan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Du kan jo prøve, men den vil nok ikke starte op.
Så igang med loddekolben. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10637 |
![]() |
De gamle P4 CPUer trak rimelig meget strøm. Derfor blev dette ekstra strømstik indført. Om dit system er et af dem som virkelig har brug for dette stik kan jeg ikke sige. Jeg ville dog vente med at starte dyret til en forlænger er monteret for at undgå at noget brænder af. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
flemming.
er også det jeg helst vil. surt at have købt dyrt udstyr og det så brænder af. og når det firkantet strømstik ER på bundkortet regner jeg også med det skal bruges. |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
Jahan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Der er nu aldrig sket noget de gange jeg har glemt det stik. Udover der intet billede er på skærmen. Lyder da også usansynligt det skulle brænde af.
|
|
![]() |
|
![]() |
better safe then sorry ;D
|
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
pcfreak ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Der sker intet ved at starte uden, er stikket påkrævet så vil maskinen ganske enkelt ikke starte op.
|
|
![]() |
|
![]() |
ARGH....!!!!
har taget strømforsyningen ud og vendt den (midlertidig løsning) så jeg kunne tænde computeren (nu kan det firkantet strømstik nå) men hvordan fanden installere man windows når man har en SATA disk :-o har aldrig nogensinde haft en. og nu jeg prøver at installere windows siger den der ikke er nogen disk :( |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Sikkert fordi du i BIOS under SATA controller indtsillinger skal vælge noget andet end den aktuelt står på (IDE eksempelvis) ;-)
Redigeret af ridderdk - 29-Juni-2009 kl. 23:17 |
|
![]() |
|
![]() |
har installeret windows 7 rc på den. gjorde jeg igår. men vil nu gerne have feks vista 64 bit på (ikke at det gør så meget på et mediacenter.)
feks så jeg kan installere fjernbetjeningen til kabinent osv. eller ka jeg bruge ista drivere i win7? |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan bruge Vista drivere i WIn 7 i udgangspunktet....Men du kan ikke være sikker....Du skal ikke forsøge dig med 32bit drivere på 64bit og viceversa. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Og så skal du i det hele taget holde dig fra 64bit. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |